חברת נוקיה מאשרת את השתתפותה בתערוכת MWC 2017

נוקיהנוקיה ב-MWC 2017

נוקיה, יצרנית הסמארטפונים הפינית שרק לאחרונה יצאה ממערכת יחסים מאד מורכבת עם ענקית התוכנה מיקרוסופט, ממשיכה במאמציה לפריחה מחודשת ומודיעה על כוונתה לקחת חלק פעיל בתערוכת MWC 2017 שתתקיים בסוף חודש פברואר בשנה הבאה. בשלב זה עוד לא ידוע אם בכוונת החברה לחשוף מוצרים חדשים במסגרת תערוכת המובייל העולמית, אולם היא צפויה להשתתף במסיבת עיתונאים משמעותית שתספק מידע על עתידה בשוק המובייל.

באמצעות החשבון הרשמי שלה ברשת החברתית טוויטר, הודיעה נוקיה בסוף השבוע האחרון כי מנכ”ל החברה, רג’יב סורי, יישא נאום במסגרת מסיבות העיתונאים הרשמיות של איגוד ה-GSMA בתערוכת MWC בברצלונה. סורי מצטרף לשורה של בכירים אחרים שיקחו חלק במסיבות העיתונאים של האיגוד, ביניהם מנכ”ל AT&T ג’ון סטנקיי ומנכ”ל חברת האבטחה Kaspersky יוג’ין קספרסקי. בשנתיים האחרונות לקחו חלק באותו אירוע מנכ”ל פייסבוק מארק צוקרברג ומנכ”ל גוגל סונדאר פיצ’אי.

nokia-hall3-mwc17חשוב להדגיש שבאירוע הספציפי הזה בו ישתתף מנכ”ל נוקיה לא צפויים להיחשף מוצרים חדשים, שכן מדובר במסיבת עיתונאים המתנהלת בצורת ראיון, ולא במסיבת עיתונאים עצמאית שהחברה מכתיבה כיצד היא תתנהל. יחד עם זאת, בעתיד הקרוב עשויה החברה להודיע על מסיבת עיתונאים נוספת שתקיים במסגרת תערוכת המובייל העולמית, בה היא תוכל לחשוף מוצרים חדשים ולאחר מכן גם להציג אותם בשני הביתנים ששכרה באולם מספר 3 – הגדול והמרכזי ביותר בתערוכה.

נוקיה, נזכיר, מכרה מוקדם יותר השנה את הזכויות לשימוש בשם המותג שלה לחברת HMD Global הפינית, שתוכל לייצר ולשווק מכשירים חכמים תחת השם המוכר במשך 10 שנים. נוקיה מצידה תהנה מקבלת תמלוגים על כל ההכנסות מרכישות הסמארטפונים הממותגים תחת שמה, כאשר ייצורם יתבצע באופן בלעדי ע”י HMD. מכשירים ראשונים עשויים להחשף עוד לפני MWC 2017, אולם אין ספק שהתערוכה בברצלונה, אותה יפקדו יותר מ-100 אלף איש, היא המקום המושלם להכריז על קאמבק.

השוואת מפרטים