בהמשך ליצרניות הסמארטפונים הוותיקות לנובו וסוני, שחשפו במהלך היממה האחרונה את מפת הדרכים (החלקית) שלהן בעניין הפצת העדכון למערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0 נוגט (Android 7.0 Nougat), מתפנה לנושא זה גם היצרנית הסינית הקטנטנה וואן-פלוס (OnePlus), שמוסרת בעניין העדכון למערכת ההפעלה החדשה כי היא “עובדת על זה“.
הצצה לאחור
נוסף על כך, בשאלה אחרת התייחסה דווקא למכשיר ה-OnePlus X, נשאל נציג החברה מתי תגיע אנדרואיד 6 מרשמלו למכשיר הוותיק. בתגובה לכך, מסר לא אחר מאשר קארל פיי, מייסד החברה, כי “Android M תגיע דרך האוויר בשבוע הבא“. שעות ספורות לאחר פרסום דבריו של פיי ב-Reddit החלו משתמשים לדווח כי כבר קיבלו את העדכון מהאוויר.
אף הבשורה המשמחת והעובדה כי וואן פלוס ממשיכה לעדכן את המכשיר אף שהודיעה כי לא תייצר מכשירים חדשים לסדרת ה-X, מאכזב למדי שהדבר מתרחש למעלה משנה לאחר שהחלה מערכת ההפעלה את הפצתה באופן ראשוני ובעת שהגרסה שתחליף אותה כבר החלה להגיע למשתמשים ברחבי העולם.