אנו נמצאים במרחק של כחצי שנה ממועד הכרזתו הצפוי של מכשיר הדגל הבא בייצור סמסונג, Galaxy S8, הכרזה שצפויה להתרחש כחלק מתערוכת המובייל MWC 2017, זאת במקרה שהיצרנית הקוריאנית לא תסטה ממנהגיה בשנים האחרונות. וכעת, ממשיכים הפרטים אודות המכשיר להתגבש אט-אט כאשר על פי דיווח חדש של המגזין הקוריאני The Korea Herald, שוקלת ענקית הטכנולוגיה לנטוש את גרסת המסך השטוח למכשיר הדגל שלה ולצייד את כל גרסאותיו של מכשיר הדגל הבא עם מסך קמור.
הצצה לאחור
דברים אלו אינם מגיעים כהפתעה גמורה, שכן גם עבור סדרת ה-Galaxy Note 7 בחרה סמסונג לנטוש את המסך השטוח ולהשיק גרסה בעלת מסך קמור בלבד, כך שבהחלט ייתכן כי ה-Galaxy S8 יעקוב אחר אחיו למחצה בביצוע מהלך זהה. מלבד זאת, על פי דיווחי עבר בנושא זה, יגיע הגלקסי S8 עם מסך 5.5 אינץ’ או 5.1 ברזולוציית 4K UHD (או: 3840X2160), מה שיצור צפיפות פיקסלים יוצאת דופן.
יחד עם זאת, עשוי המכשיר לשלב מערך צילום כפול בעל שני חיישני צילום שונים (13 ו-12 מגה פיקסל) שישולב בגבו ויציע פונקציית זום חכמה, מערכת שבבים בסדרת Exynos מדגם חדש, רכיב אחסון בסך 64 גיגה-בייט, זיכרון RAM בנפח 6GB, סורק קשתית (Iris Scanner) ועוד. את הצגתו הרשמית של המכשיר אנו צפויים לראות בסוף חודש פברואר של השנה הבאה.