מותג הסמארטפונים נוביה (Nubia), הנמצא בבעלות חלקית (60%) של ענקית הטכנולוגיה הסינית ZTE, יגיע בקרוב לישראל ביבוא רשמי, כך נמסר היום (א’, 28.8) מטעם רשת חנויות המשבים באג מולטיסיסטם, המדווחת כי חתמה על הסכם הפצה בלעדי עם החברה. בבאג מתכננים את השקתם של מספר דגמים כבר בחודש הבא, אלו יגיעו לדברי החברה עם גרסת תוכנה שפותחה עבור השוק הישראלי עם תמיכה מלאה בעברית.
דגמים חדשים של מכשירי מותג Nubia עשויים להיחשף כבר ב-1 בספטמבר במסגרת אירועי תערוכת האלקטרוניקה הצרכנית IFA 2016 שתיערך בסוף השבוע הקרוב בעיר ברלין, גרמניה. בבאג מציינים כי חלק מהדגמים החדשים שיוצגו במסגרת אירועי ההכרזה יושקו בישראל בספטמבר. המכשירים שיזכו להגיע לישראל ככל הנראה יכללו את ה-Nubia Z9, שהוצג בשנה שעברה, את ה-Nubia Z11 וה-Nubia Z11 Mini, כאשר מחירם צפוי להתחיל בכ-1,200 שקלים, ככל הנראה עבור דגם ה-Mini.
דגמי Nubia האחרונים
הצצה לאחור
מכשיר נוסף אותו הציגה השנה החברה הינו ה-Nubia Z11 Mini, אשר הוצג באפריל יחד עם מפרט הכולל מסך 5 אינץ’ בעל רזולוציית תצוגה Full HD, מעבד מתומן ליבות בתדר מירבי של 1.5GHz המשולב במערכת-על-שבב Snapdragon 617, זיכרון 3GB RAM, נפח אחסון בגודל 64 גיגה-בייט, מצלמת 16 מגה-פיקסל ראשית וסוללת 2,800mAh.
דגמים נוספים אותם הציגה Nubia השנה הינם ה-N1 וה-Z11 Max, הראשון מגיע עם סוללת ענק בקיבולת 5,000mAh בעוד השני מציע מסך ענק בגודל 6 אינץ’. דגמים אלו ככל הנראה לא יגיעו לישראל בשלב זה.