סמסונג רומזת: מכשירי Galaxy S הבאים עשויים להגיע בתצורת edge בלבד

האם הצלחתם של דגמי ה-edge בסדרת מכשירי Galaxy S גבוהה מהצפוי? אם נשפוט על פי רמיזותיה האחרונות של סמסונג בהצהרות שמסרה לתקשורת, סביר שנוכל לקבל תשובה חיובית לשאלה. על פי דיווחים חדשים שהחלו להתפרסם היום (ב’), הנשענים ברובם על ראיון שהעניק ראש חטיבת המובייל של סמסונג מיד לאחר חשיפתו של Galaxy Note 7 בשבוע שעבר, נראה שבחברה בוחנים אפשרות להשקת דגמי ה-Galaxy S הבאים עם מסך קמור בלבד.

“אנחנו בסמסונג שוקלים להפוך את מסכי ה-edge לסימן ההיכר של סדרת מכשירי Galaxy S”, כך צוטט בשבוע שעבר דונג-ג’ין קו, ראש חטיבת המובייל של הענקית מדרום קוריאה. “זאת, כמובן, מתוך הנחה שהחברה מסוגלת לספק חווית שימוש מעולה בעזרת ממשק התוכנה ויכולות מיוחדות שהותאמו במיוחד לסוג הזה של המסכים”, הוא הוסיף וסיכם. ואכן, במשך שלוש דורות (החל מ-Galaxy Note 5) הוכיחה לנו סמסונג פעם אחר פעם שביכולתה לנצל את ייחודו של המסך הקמור ולהבדיל עצמה מהמתחרות.

רמיזה נוספת לעתידה של סדרת Galaxy S ניתן לקבל מהמוצר האחרון שחשפה החברה: Galaxy Note 7, שהוצג בגרסת מסך קמור בלבד ואף לא זכה להדבקת התווית “edge” לשמו כפי שהיה נהוג עד כה במכשירים בעלי מסך שכזה. יחד עם זאת, אין זה אומר שסמסונג תוותר לחלוטין על מכשירי סמארטפון בעלי מסך שטוח. במקרה של Galaxy Note 7 זה קצת פחות סביר שתגיע גרסה שטוחה בעתיד, אך זה משהו שבהחלט יהיה אפשרי אם יוחלט בסופו של דבר על מעבר גורף למסכים קמורים.

מה דעתכם?

[interaction id=”57a860f472f8168667b491af”]

השוואת מפרטים