אפל חוגגת: למעלה ממיליארד מכשירי אייפון נמכרו ברחבי העולם

קצת יותר מ-9 שנים חלפו מאז הציג סטיב ג’ובס את מכשיר האייפון הראשון, הסמארטפון ששינה לחלוטין את עולם המובייל והמכשירים הסלולריים כפי שהכרנו. כעת, כשהדור התשיעי למכשירי הסדרה נמצא במרחק נגיעה מאיתנו, מודיע באופן רשמי מנכ”ל החברה, טים קוק: אפל מכרה למעלה ממיליארד מכשירי אייפון ברחבי העולם.

את ההודעה מסר קוק אמש (ד’, 27.7) במסגרת מפגש עם עובדי אפל שנערך במטה החברה בקופרטינו. שם, ציין המנכ”ל כי ההישג המרשים נרשם כבר בשבוע שעבר, אז נמכר מכשיר האייפון המיליארד.

מדבריו של טים קוק במסגרת המפגש עם עובדי אפל בקופרטינו:

האייפון הפך לאחד מן המוצרים המהפכניים והמצליחים ביותר בהיסטוריה. האייפון הוא בהחלט חלק חיוני מחיי היום-יום שלנו ומאפשר לנו לעשות את מה שאנו עושים במשך היום. בשבוע שעבר חצינו אבן דרך משמעותית כאשר מכרנו את האייפון המיליארד.

בעת שבעולם האנדרואיד המקביל נמכרים למעלה ממיליארד מכשירים המריצים את מערכת ההפעלה בכל שנה, מציין קוק בדבריו כי “מעולם לא התחייבנו לעשות כמה שיותר, אך תמיד שאפנו ליצור את המוצרים הטובים ביותר שיעשו שינוי“.

בעוד פחות מחודשיים צפויה אפל לחשוף רשמית את דור מכשירי האייפון הבא, שצפוי להציע עיצוב זהה מלבד מספר שינויים מינימליים, בהם נכללת הסרת שקע ה-3.5 מ”מ עבור אוזניות. הסדרה החדשה, ככל הנראה תוכרז בין התאריכים ה-4 ל-8 בספטמבר, ותעלה על מדפי החנויות כבר ב-16 לחודש.

השוואת מפרטים