בתערוכת קומיק-קון שבסן דייגו, התקיים פאנל מיוחד בהשתתפות חברת Niantic, שאחראית על פיתוח הלהיט העולמי Pokemon GO. במהלך הפאנל, שהתנהל בעיקר כשיחה עם מנכ”ל Niantic ג’ון הנק (John Hanke), נחשפו כמה רעיונות וכוונות של החברה לפיתוחים עתידיים במשחק. רבות מן המחשבות הללו מרגשות מאוד. וכן, היו גם התנצלויות חוזרות ונשנות על בעיות השרתים בעת ההשקה.
ראשית, תשמחו לדעת כי פוקימונים מדורות נוספים יעשו דרכם ל-Pokemon GO. לא נמסר מתי בדיוק זה יקרה, או האם מדובר בכל הפוקימונים מכל הדורות – אולם הנק מסר כי החברה מחפשת דרכים מעניינות להציג את הפוקימונים החדשים יותר במשך “החודשים והשנים הבאות“.
בנוסף, Niantic רוצה להפוך את ה-PokeStops במשחק (תחנות בהן השחקנים עוצרים ומקבלים פריטים חשובים למשחק) לגמישות יותר. הכוונה של החברה היא לאפשר לשחקנים להרחיב את הפונקציונליות של נקודות אלה, כמו למשל להפוך אותן למקום שבו ניתן לרפא פוקימונים שאינם בריאים (בדומה ל-Pokemon Centers מהמשחק המקורי). Niantic רוצה לשלב במשחק מרפאה לפוקימונים מזה זמן מה.
הנק מסר כי החברה מתעניינת מאוד במנגנונים כאלו, בדומה ל-Lure Module המאפשר למשוך פוקימונים ל-PokeStop, ומחפשת דרכים מעניינות ליצור שימושים חדשים לנקודות עניין אלה. “זה רעיון די מגניב, שאפשר להשיג פריט כלשהו שמשנה את הפונקציונליות של PokeStop ונותן לה יכולת חדשה“, אמר הנק. בנוסף, אושר כי החברה עובדת על אפשרויות חדשות לאימון הפוקימונים והחלפות בין שחקנים, ואפילו דנה ברעיון שך הרביית פוקימונים.
עם זאת, נראה כי לא נזכה לקבל את העדכונים המעניינים הללו בקרוב. “אין לי תאריך יעד עבורכם“, אמר הנק. “אנחנו עובדים מאוד קשה כדי לשמור על השרתים במצב תקין ופעיל. אנחנו עובדים על זה, אבל זה ייקח זמן“. יש לקוות כי Niantic תצליח להציג כמה חידושים בהקדם: Pokemon GO אולי סחף את העולם בסערה, אך מתחת לפני השטח כבר מרגישים את רצונם של שחקנים רבים לראות עדכונים משמעותיים למשחק.