ערוץ The CW וחברת הקומיקס DC הציגו בכנס סן דיאגו קומיק-קון טריילרים חדשים לשתי הסדרות המובילות שלהם – “החץ” (Arrow) ו”הברק” (The Fash).
בטריילר לעונה החמישית של “החץ” מופיעות מספר דמויות חדשות. ישנו מוטיב חזק של “מורשת” בעונה הזו, ואנו רואים את אוליבר קווין/החץ הירוק מאמן מספר צעירים. כמו כן, בסוף הטריילר, מופיע נבל חדש. מארק גוגנהיים (Marc Guggenheim), יוצר “החץ” ו”אגדות המחר”, אומר ששמו של הנבל הוא פרומיתאוס (Prometheus), דמות חדשה לחלוטין שנכתבה במיוחד לסדרה, והוא מתחבר למוטיב ה”מורשת”.
בעונה השלישית של “הברק” כל הקלפים נטרפו. לאחר שבסוף העונה הקודמת בארי אלן/הברק החליט להציל את אימו, הוא יצר שינוי כה משמעותי ברצף הזמן-חלל, שעולמו השתנה ללא היכר. כעת אנו רואים שכל הדמויות שכבר הכרנו שונות, חלקן מעט וחלקן משמעותית, ויש אצן חדש מלבד בארי – וולי ווסט (Wally West) הפך ל”קיד פלאש” (Kid Flash) במציאות החדשה.
שני נבלים חדשים יוצגו בעונה הזאת, אחד אצן לא מוכר, והשני הוא “דוקטור אלכימיה” (Doctor Alchemy), נבל עם מסכה שמשתמש באבן החכמים כדי להפוך כל חומר לכל חומר אחר שהוא צריך. טובין בל (Tobin Bell) ידובב אותו, קולו של ג’יגסו (Jigsaw), הנבל בסרטי “המסור”.
הופעת שני הנבלים תקשה על בארי, אך הדבר החמור ביותר הוא שהמציאות החדשה שהוא יצר לא מחזיקה, ועליו לתקן את הצרות שהוא גרם להן בעצמו. שינוי זה בעולם הסדרה מכונה “פלאשפוינט” (Flashpoint), על שם הקומיקס בעל הסיפור הדומה, ואירועי “פלאשפוינט” ישפיעו על כל הסדרות בעולם של CW.
בנוסף לטריילרים, נחשפו פרטים רבים על “אגדות המחר” (Legends of Tomorrow) והיקום הטלויזיוני של DC ו-CW. דמות שהופיעה בעבר ב”אגדות המחר”, האורמאנס (Hourmans), יגייס שלושה גיבורים חדשים שלא לוהקו עדיין – אובסידיאן (Obsidian), סטארגירל (Stargirl) וד”ר מיד-נייט (Dr. Mid-Nite). מנגד, מספר נבלים יתאגדו ל”לגיון האבדון” (Legion of Doom), אותו ירכיבו נבלים מוכרים מסדרות CW השונות – מלקולם מרלין (Malcolm Merlyn) ודמיאן דארק (Damien Darhk) מ”החץ”, וריוורס-פלאש (Reverse-Flash) וקפטן קור (Captain Cold) מ”הברק”.
לאונרד סנארט/קפטן קור היה גם אחד מגיבורי “אגדות המחר”, ונהרג בעונה הראשונה, אך נראה שהמוות לא יעצור אותו מלחזור ולהיות נבל-על, כפי שהוא היה בהתחלה. סנארט הוא לא היחידי שיחזור מהמתים – וונתוורת’ מילר (Wentworth Miller), השחקן המגלם את סנארט, חתם על חוזה שיאפשר ל-CW לשים אותו בכל הסדרות שלהם כאוות נפשם, וחוזה זהה נחתם על ידי קייטי קסידי (Katie Cassidy), שגילמה את הקנרית השחורה (Black Canary) שנהרגה בעונה האחרונה של “החץ”.
האם הם יחזרו בגלל אירועי “פלאשפוינט”, או מסיבות אחרות? אין לכך שום אינדיקציה כרגע, אך “החץ” ו”הברק” צפויים לחזור כבר באוקטובר, אז נגלה בקרוב.