ענקית הטכנולוגיה הדרום-קוריאנית ואחת משחקניות המובייל הבולטות בשוק המקומי, LG Electronics, מבצעת שינוי קל בתוכניות ומתכננת לחשוף את ממשיך דרכו של סמארטפון הדגל בעל שני המסכים, LG V10, כבר בתחילת חודש ספטמבר הקרוב, ייתכן כחלק מתערוכת IFA 2016 בברלין. כך עולה מתוך ידיעה חדשה שהתפרסמה במהלך היממה האחרונה במגזין החדשות הקוריאני ET News.
על-פי הדיווח ב-LG טרם החליטו מה יהיה שמו המסחרי של מכשיר הדגל החדש, אם כי זה צפוי להיקרא LG V20 (או אולי אף LG V11). את השינוי בלוח הזמנים והקדמת השקתו של ה-V20, שהייתה אמורה להתרחש לקראת חודש אוקטובר הקרוב (כשנה מהשקת קודמו), תבצע היצרנית, נמסר, על מנת לנסות ולהשאיר מאחור את מכירותיו הנמוכות של מכשיר הדגל בייצור היצרנית, הוא כמובן ה-G5. בכל הנוגע למפרטו הטכני של המכשיר לא נמסר דבר, אך זה צפוי להיחשף במהלך החודשים הקרובים, עם התקרבותנו למועד ההכרזה.
הדיווח החדש מגיע קצת יותר משבוע לאחר שמגזין The Korea Times חשף שורה של שינויים בצמרת חטיבת המובייל של היצרנית, אשר, לכאורה, הגיעו מכיוון שסמארטפון הדגל הנוכחי לא הצליח להגביר את מכירות הסמארטפונים של החברה. יחד עם זאת, פרסמה LG את הערכותיה המקדימות לדוחות הכספיים של הרבעון השני של 2016, שם היא צופה עלייה של 140% ברווח התפעולי, אם כי על נתון זה צפויה להעיב דווקא חטיבת המובייל של החברה.