הוול סטריט ג’ורנל מאשר: נפח האחסון הבסיסי בסדרת Apple iPhone 7 יעמוד על 32GB

קונספט: כך יראה iPhone 7 בצבע שחור חלל (קרדיט: Martin Hajek, טוויטר: deplaatjesmaker@)

לאחר מספר שנים בהן נפח האחסון הבסיסי במכשירי האייפון עמד על 16 גיגה-בייט בלבד, נראה כי עידן זה עומד להסתיים, כאשר הוול סטריט ג’ורנל מאשר את כל השמועות והדיווחים מהחודשים האחרונים ומוסר: מכשירי סדרת Apple iPhone 7 יזנחו את הנפח הבסיסי שהכרנו עד כה ויציעו לרוכשיהם רכיב אחסון בנפח מינימלי של 32 גיגה-בייט.

את הידיעה מוסר המגזין בדיווח חדש שהתפרסם אמש (ה’, 5.7), המביא את דבריו של “אדם המכיר את תוכניות אפל בנושא“. על פי דיווח זה, לא רק שאפל תבחר להשאיר הרחק מאחור את הנפח הבסיסי שאפיין את מכשיריה בשנים האחרונות ולשלב זיכרון אחסון בנפח 32GB כדגם הבסיס (“Entry Level”) של הסדרה החדשה, אלא גם תציע את סדרת אייפון 7 עם רכיב אחסון מקסימלי על סך 256GB.

הצצה לאחור

באמצעות צעד זה, במקרה שאכן יתרחש, תיישר אפל קו מול מרבית יצרניות הסמארטפונים המובילות בעולם, ביניהן HTC, סמסונג, LG ועוד. אלו, כזכור, מקפידות במהלך השנים האחרונות להציע עם מכשירי הדגל שלהן רכיב בסיסי בסך 32 גיגה-בייט לכל הפחות ובמרבית המקרים אף מציעות אפשרות להרחבת הזיכרון הפנימי באמצעות כרטיס MicroSD.

צמד מכשירי האייפון הבאים, iPhone 7 ו-iPhone 7 Plus/Pro, צפויים להפוך רשמיים בחודש ספטמבר הקרוב, בעודם מציעים קווי עיצוב זהים למדי לדור הקודם מלבד ביטולו של שקע ה-3.5 מ”מ עבור אוזניות, צמצום פסי האנטנה שבגב המכשיר, וריאציית צבע חדשה בשם שחור חלל וכפתור בית קפסטיבי. מתחת למכסה המנוע ישלבו השניים מעבד Apple A10, זיכרון RAM בנפח 2 או 3 גיגה-בייט, מערך צילום משופר ועוד.

השוואת מפרטים