בליזארד מגייסת אנשי צוות לפיתוח פרויקט בעולם “דיאבלו”

טיזינג למשחק חדש ביקום של דיאבלו (Diablo), או שינויים מצערים בחברה? חברת בליזארד (Blizzard) פרסמה לפני מספר ימים שהיא מחפשת ראש פרויקט חדש ש”יקח את סדרת דיאבלו אל העתיד”. דרישות התפקיד למשרה הן “יכולות תקשורת יוצאות מן הכלל, נסיון מוכח בהנחיית יצירה, כישורים חזקים בפיתוח מערכות וגם רקע מרשים בהשקת משחקי AAA“.

זאת לא הפעם הראשונה בזמן האחרון שבליזארד מפרסמת משרות פנויות שקשורות לפרויקטים בסדרת דיאבלו. לפני כשנה בליזארד חיפשה ארט דיירקטור ל-פרוייקט שלא הוכרז” ביקום של דיאבלו. בד בבד, אתמול (א’) דווח כי ג’וש מוסקיירה (Josh Mosqueira), שעמד בראש דיאבלו 3 בשלוש השנים האחרונות, עזב את החברה. מוסקיירה עמד בראש הפיתוח של Reaper of Souls, ההרחבה שהחזירה את דיאבלו 3 לחיים לאחר שהמשחק המקורי אכזב מעריצים רבים.

לדברי בליזארד, תפקידו של מוסקיירה ימולא “מתוך החברה, או מבחוץ“. הוא החליף בזמנו את ג’יי ווילסון (Jay Wilson) שמאז עזב את החברה גם הוא. לצדם של ווילסון ומוסקיירה אפשר לכלול גם את לאונרד בויירסקי (Leonard Boyarsky), המעצב הראשי של דיאבלו 3, שעזב את החברה בתחילת השנה.

קשה לומר בשלב הזה אם הגיוסים החדשים הם תוצאה של תחלופה של אנשים בצוות הפיתוח הקיים של דיאבלו 3, שממשיך לעבוד על עדכונים ותוספות למשחק, או שמא באמת ישנו פרויקט סודי חדש בעולם של דיאבלו. לבליזארד יש כבר מוניטין של חברה המפתחת כותרים בסוד ומכריזה עליהם בשלב מתקדם של הפיתוח, כך שהרחבה חדשה לדיאבלו 3 או משחק חדש אפשריים מאד, בין אם ספין-אוף או כותר חדש בסדרה הראשית.

בינתיים, למעוניינים לחוות עוד קצת מדיאבלו במשחקיות מעט שונה, המלאכית אוריאל (Auriel) מדיאבלו מצטרפת לרשימת הלוחמים שאפשר לשחק ב-Heroes of the Storm, משחק ה-MOBA של בליזארד המצליב בין העולמות השונים שלהם.

השוואת מפרטים