לקראת הכרזתו של פאבלט ה-Galaxy Note 5 כמו גם לקראת חשיפתם של Galaxy S7 ו-S7 Edge, החלו דיווחים ברשת שהעידו על כך שעם השקת המכשירים תעבור סמסונג משימוש בשקע MicroUSB למחבר חדש ומתקדם מסוג USB Type-C, אך כל אלו התבררו בסופו של דבר כשגויים. וכעת, עם חלוף הימים והתקרבותנו להכרזתו של ה-Galaxy Note 7, אנו צופים בהתרחשותו של תהליך זה פעם נוספת, אם כי תמונות חדשות הנחשפות זה עתה מעידות כי המעבר סוף כל סוף מתרחש.
התמונות החדשות מוצאות דרכן אל הרשת דרך אתר המכירות Mobile Fun ומציגות מגן מסך עשוי זכוכית מבית יצרנית האביזרים לסמארטפונים Olixar, המיועד לכאורה עבור פאבלט הדגל Galaxy Note 7. יחד עם המגן מופיע בתמונה גם הפאבלט החדש מבית סמסונג, מה שמאפשר לנו לדלות מידע נוסף אודותיו. על פי זה, ניתן לראות כי הענקית הדרום קוריאנית ציידה את ה-Note 7 במחבר טעינה והעברת נתונים מסוג USB Type-C, זאת בהמשך למגמה הגוברת בשוק הסמארטפונים.
לצד מחבר הטעינה החדש, שממוקם בחלקו התחתון של המכשיר, ניתן למצוא מימין לשמאל: עט S-Pen הנשלף בלחיצה, רמקול מונו יחיד, מיקרופון ושקע 3.5 מ”מ עבור אוזניות. נוסף על כך, מגן המסך המופיע בתמונה הינו קמור מצידו הימני והשמאלי, מה שמספק אישור נוסף לכך שה-Galaxy Note 7 יגיע עם מסך בתצורת Edge, כפי שהעידו דיווחים קודמים ואף תמונות יח”צ מודלפות של המכשיר.
Samsung Galaxy Note 7 צפוי לראות את אורו הרשמי ב-2 באוגוסט, יום שלישי, במהלך אירוע הכרזה שיתרחש בניו-יורק.