משנה תוכניות: ZTE תכנה את מכשיר הדגל הבא שלה Axon 7, יוכרז ב-26 במאי

ZTE Axon 2 ZTE Axon 2

סמארטפון הדגל הבא של יצרנית הסמארטפונים הסינית ZTE, יכונה בשם Axon 7 וייחשף רשמית במהלך אירוע הכרזה שיתרחש בסין, בתאריך ה-26 במאי, יום חמישי, כך עולה מתוך הזמנות העיתונות לאירוע, אותן החלה החברה להפיץ במהלך הימים האחרונים.

דברים אלו עשויים להישמע מעט שנויים במחלוקת, שכן על פי כל ההערכות והדיווחים, צפוי היה מכשיר הדגל הבא לסדרת Axon להיקרא בשם Axon 2, אך נראה כי לחברה תוכניות מעט שונות עבורנו. ישנה האופציה כי החברה תחשוף מכשיר שאינו סמארטפון הדגל שלה במהלך האירוע, אך לאור ריבוי הדיווחים אודות המכשיר בשבועות האחרונים הדבר אינו סביר.

תמונת מכשיר הדגל הבא של ZTE כפי שפורסמה ע"י מנכ"ל החברה
תמונת מכשיר הדגל הבא של ZTE כפי שפורסמה ע”י מנכ”ל החברה

עוד מחזק את ההערכה כי ה-Axon 7 אכן יהיה מכשיר הדגל של החברה היא העובדה שבמהלך סוף השבוע האחרון החליט מנכ”ל החברה לשתף אותנו בתמונת המכשיר הרשמית הראשונה, כשזו הציגה את ה-Huawei P9 וה-iPhone 6S מונחים אחד על השני, וביניהם נמצא “All New Axon“, מכשיר הדגל הבא של החברה. בתמונה זו ניתן לראות כי המכשיר יציג קווי עיצוב נקיים, בעודו עשוי מתכת באופן מלא.

בכל הנוגע למפרטו, צפוי ה-Axon 7 (או Axon 2) להגיע עם פאנל תצוגה ברזולוציית Quad HD 2K בייצור שארפ (Sharp), מערכת על שבב מדגם Snapdragon 820 המשלבת מעבד מרובע ליבות בתדר מירבי של 2.15GHz ואת המאיץ הגרפי Adreno 530, זיכרון RAM בנפח 4GB, סוללה בקיבולת 3,140mAh, רמקולים סטריאופוניים שימוקמו בחלקו הקדמי ומערך צילום המשלב חיישנים ברזולוציית 20 ו-8 מגה פיקסל עבור המצלמה הראשית והמשנית, בהתאמה.

השוואת מפרטים