2017, כך נראה, תהא אחת מן השנים העמוסות ביותר עבור סמסונג בעולם הסמארטפונים, כאשר שמועה חדשה שצצה ברשת גורסת כי ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית תחשוף בשנה הבאה חמישה מכשירי דגל שונים, בהם הסמארטפון המתקפל הראשון מסוגו בעולם, שיקבל את שם המותג המסחרי Samsung Galaxy X.
הצצה לאחור
על פי פרטי השמועה, במהלך השנה הקלנדרית הבאה תחשוף בפנינו סמסונג את הסמארטפון המתקפל הראשון איי פעם, וזה יגיע עם מסך יחודי ברזולוציית 4K. זה, על פי העולה מפטנט שהגישה החברה וכן מדיווחים קודמים, יגיע עם מסך בגודל 7 אינץ’ בעודו פתוח לרווחה, אך כאשר יתקפל המכשיר באמצעות המנגנון שמאפשר זאת, יהפוך גודל המסך ל-5 אינץ’. כך, יתאפשר לחברה להציג מוצר היברידי המשלב טאבלט קטנטן וסמארטפון לכדי מכשיר אחד.
יתר המכשירים, ארבעה במספרם, יהיו ה-Galaxy S8, Galaxy S8 Edge, Galaxy Note 7 ואף Galaxy Note 7 Edge. אלו, לטענת המקור, יגיעו עם מסכים ברזולוציה נמוכה יותר העומדת על 2.5K “בלבד”. עבור השנה הנוכחית טוענים דיווחים מסויימים כי סמסונג בוחנת גרסה בעלת מסך שטוח ואחת בעלת קמור עבור פאבלט ה-Galaxy Note 6, אך נמסר כי זו תבחר אך ורק אחת מבין השתיים ונכון לרגעים אלו לא ידוע על כוונת החברה להשיק את שניהם.
נכון לרגעים אלו לא התקבלו פרטים או אישורים נוספים לשמועה זאת, אך אנו מעריכים כי עם חלוף הימים יחלו עוד ועוד דיווחים בנושא לצוף מעל לפני המים ולחשוף פרטים חדשים ומעניינים אודות תוכניות יצרנית הסמארטפונים הגדולה בעולם לשנה הבאה.