השקת המשחק Mirror’s Edge Catalyst תידחה לחודש יוני

DICE, הסטודיו המפתח את Mirror’s Edge Catalyst, הודיע על דחיית ההשקה מה-26 במאי ל-9 ביוני. בארצות הברית המשחק יושק המשחק יומיים קודם לכן, ב-7 ביוני.

לדחיית ההשקה ישנה סיבה טובה, לפי DICE. הרצת הבטא של המשחק נפתחת היום, והחברה רוצה הזדמנות ליישם את כל הלקחים שיופקו במהלך הבדיקות. “אנו בטוחים כי השבועיים הנוספים הללו יבטיחו שהמשחק הוא מדהים ככל שניתן, עבור השחקנים,” אומר אריק אודלדל (Erik Odeldahl) מ-DICE. “אנחנו רוצים להבטיח שיש לנו את ההזדמנות והזמן לטפל בפידבק שיתקבל מהשחקנים בבטא“.

Mirror’s Edge Catalyst הוא הכותר הבא בסדרת Mirror’s Edge, שיהווה חידוש (Reboot) למשחק הקודם. במשחק זה, השחקן לוקח את הגיבורה הראשית פיית’ (Faith) לריצות על גגות העיר הבדיונית גלאס (Glass), בסגנון פארקור. גלאס היא עיר עתידנית גדולה במדינת קסקדיה (Cascadia), בה שולט שילוב של תאגידים הכופים משטר דיכוי על אזרחי העיר. פיית’ היא חברה במחתרת הנאבקת במשטר הכוחני שנכפה עליה.

בעוד ש-Mirror’s Edge המקורי משנת 2008 היה כותר מעט נישתי, נראה כי העניין בכותר החדש רב מאוד. ההרשמה להשתתפות בבטא נסגרה תוך שעה מפתיחתה, עקב היענות גדולה של גיימרים המעוניינים להשתתף בבדיקת המשחק, ולקבל הצצה ראשונית להרפתקאה הבאה על גגות העיר.

המשחק יהיה זמין עבור ה- PlayStation 4, Xbox One והמחשב האישי.

השוואת מפרטים