הוכרזה עונה שניה ל”מר רובוט”

“מר רובוט” (Mr. Robot) היא סדרה זוכת פרסים על מהנדס אבטחת-מידע צעיר בשם אליוט אלדרסון (Eliot Alderson), החובר לקבוצת האקרים המכנה את עצמה fsociety, אשר מובלת על ידי טיפוס מסתורי וכריזמתי הקורא לעצמו “מר רובוט”. עיקר הפעילות של fsociety היא נגד תאגיד Evil Corp, תאגיד-על שידו בכל מה שקשור למחשבים ואלקטרוניקה.

רשת USA Network הכריזה על תאריך היציאה של העונה השניה לסדרה המצליחה, שתעסוק בהשלכות של אירועי סוף העונה הקודמת, בה fsociety ביצעו מתקפת-סייבר רצינית נגד התאגיד.

כוכבי העונה הקודמת יחזרו לעונה החדשה, ביניהם רמי מאלק (Rami Malek) המשחק את אליוט, כריסטיאן סלייטר (Christian Slater) המגלם את מר רובוט ומרטין וולסטרום (Martin Wallstrom) המשחק את טיירל ווליק מ-Evil Corp.

לקאסט דמויות המשנה של הסדרה יתווסף מספר רב של שחקנים חדשים, ביניהם קרייג רובינסון (Craig Robinson) מ”המשרד”, סנדרין הולט (Sandrine Holt) מ”אימת המתים המהלכים“, לוק רוברטסון (Luke Robertson) מ”האמריקאים” ועוד.

“מר רובוט” זכתה בגלובוס הזהב כסדרה הטובה ביותר של 2015 בזכות הדמויות המורכבות שלה, מגוון הייצוגים הרחב שבה והעלילה העוסקת בצורה יוצאת דופן בקשר בין קפיטליזם לתרבות הסייבר. היא נבדלת בשפה ויזואלית שונה מהרגיל, והגיבור שלה, אליוט, הוא אנטי-גיבור שמצליח באופן משכנע להטיל ספק במציאות ובמתרחש סביבו, וגורם לנו, הצופים, לשבור את הראש על מה מציאותי ומה חלק מההזיות והפראנויות שלו.

הפרק הראשון של העונה השניה צפוי לעלות ב-13 ביולי הקרוב ב-USA Network בארה”ב.

השוואת מפרטים