מותג הסמארטפונים Honor בבעלות הענקית הסינית וואוי יקבל לחיקו בקרוב סמארטפון חדש בשם Huawei Honor V8, שיוכרז באופן רשמי באירוע הכרזה שיתרחש ביום שלישי ה-10 במאי, כך מוסרת היצרנית בטיזר חדש אותו החלה להפיץ לאחרונה.
על פי הטיזר הרשמי המצורף מטה, ניתן להעריך באופן כמעט ודאי שה-Honor V8 יציע למשתמשיו מערך צילום כפול המשלב שני חיישנים צילום נפרדים. בהתאם לשמועות קודמות בנושא זה, יציע הסמארטפון מפרט מתקדם למדי המשלב מערכת שבבים מסוג Kirin 950 המיוצרת על-ידי וואוי, לצד המאיץ הגרפי ARM Mali-T880 וכן זיכרון RAM בנפח של 4 גיגה-בייט.
![]()
על פי דיווחים קודמים שרצים ברחבי הרשת, Honor V8 אינו המכשיר היחיד אותו מתכננת החברה עם מערך צילום כפול, כאשר מדליף המובייל אוון בלאס חשף מוקדם יותר השבוע כי וואווי תכריז בחודש אוגוסט הקרוב על מכשיר בשם Huawei Honor Y שיגיע גם הוא עם שתי עדשות צילום בגבו.
נראה כי לאחר ששילבה וואווי את מערך הצילום הכפול בצמד מכשירי הדגל שלה, Huawei P9 ו-P9 Plus, מתכננת החברה לבצע זאת במגוון רחב מהיצע המכשירים שלה. נכון לרגעים אלו לא ידוע האם שיתוף הפעולה שנרקם בין יצרנית הצילום הגרמנית Leica ל-Huawei ימשיך גם מחוץ לסדרת הדגל.