טריילר חדש ל”יחידת המתאבדים” מתמקד במתאבדים עצמם

יחידת המתאבדים מרגו רובי כ”הארלי קווין” (מתוך: יחידת המתאבדים, באדיבות גלובוס מקס)

אולפני האחים וורנר שחררו אמש (א’) טריילר חדש ל”יחידת המתאבדים” (Suicide Squad), סרט נבלי-העל שצפוי לצאת באוגוסט הקרוב, כחלק מהיקום הקולנועי של גיבורי DC. הטריילר החדש מתמקד ב”מתאבדים” עצמם, קבוצה של נבלי-על שונים ומגוונים מהקשת הרחבה של נבלי DC, שמוצאים מהכלא ונשלחים למשימת התאבדות בשביל ממשלת ארצות הברית.

הטריילר מתחיל עם תהייה מוכרת – מה היה קורה לו סופרמן היה מחליט להיות “רע”, ומי היה עוצר אותו? זה מתחבר עם הקו שנוצר עד עכשיו ב”איש הפלדה” ו”שחר הצדק“, שעוסקים בסכנה שנובעת מגיבור-על עם כוחות בלתי מוגבלים, אך מיד אנו רואים מנגד את ה”מתאבדים” בפעולה, ולא נותר ספק בליבינו שזו חבורה שונה מאד מסופרמן ובאטמן. הם אלימים, אכזריים, ומעל לכל נהנים מאד ממה שהם עושים. בסרט הזה הם מזמינים אותנו להנות יחד אתם.

בעקבות התגובה הקשה של המבקרים ל”שחר הצדק” והצניחה במכירות הכרטיסים החל מהשבוע השני שלו בבתי הקולנוע, האחים וורנר בוחנים מחדש את אסטרטגיית השיווק וההפצה שלהם. אחד מהחששות שנשמעים סביב “יחידת המתאבדים” הוא שהסרט יהיה רציני מדי ולא מספיק “כיפי”.

לא נותר עוד זמן רב עד יציאת הסרט, אך ההפקה החליטה לצלם חלק נכבד מהסרט מחדש, ככל הנראה כדי להתאים אותו יותר לציפיות הצופים. הטריילר החדש, בכל אופן, מראה את הדינמיקה בין חברי היחידה, מצביע על המורכבות שבשיתוף הפעולה ביניהם, אבל מראה גם שללא ספק הולך להיות כיף.

“יחידת המתאבדים” צפוי לצאת ב-5 באוגוסט, ועד אז ודאי נשמע על התפתחויות נוספות סביבו.

השוואת מפרטים