העדכון הקרוב של The Division יאפשר לשחקנים לדווח על צ’יטרים

עדכון אפריל של Ubisoft למשחק The Division ייאפשר לשחקנים לדווח על רמאויות, באמצעות פקודה מיוחדת שתוקלד בחלון הצ’ט: “report/” (קו אלכסוני ו”דווח”). פעולה זו תודיע לחברה כי נצפתה במשחק התנהגות חשודה, והחשבון החשוד יתוייג וייבדק על ידי Ubisoft. לעת עתה, רק שחקני מחשב יוכלו לתייג רמאים בדרך זו.

החברה פירטה גם את העונשים הצפויים לרמאים שייתפסו. Ubisoft תעניש אותם בהרחקה לשלושה ימים (Ban זמני), ואילו אם העבירה תחזור על עצמה Ubisoft עלולה לגרש את השחקן מהמשחק באופן תמידי (Permanent Ban). במשחק יש כבר מנגנון לאיתור רמאים בצד השרת, ואכן החברה תופסת הרבה מהם, אולם לא את כולם.

עם זאת, מ-Ubisoft מסרו כי לא כל דיווח מצדיק ענישה. לעתים נראה כי שחקנים מסויימים מרמים, אך למעשה הם משחקים ברמה גבוהה כך שהפער שביניהם לבין שחקנים ברמה נמוכה יותר, יוצר את הרושם כי המשחק אינו הוגן. לכן Ubisoft מדגישה כי במקרה והוגש דיווח על שחקן מסויים שנדמה כמרמה, אולם לא ננקטו כל צעדים נגדו, סביר להניח שהשחקן לא רימה אחרי הכל.

לא נעמיד פנים שאנו מרוצים מהמצב ב-100%“, נמסר מהחברה. “זהו משהו שאנו עובדים עליו, ובעתיד נממש פתרונות טובים יותר. אנחנו אמנם תופסים הרבה אנשים [שמרמים], אז זה לא שאנחנו לא עושים כלום, אבל כמובן אנחנו תמיד יכולים להשתפר“.

העדכון הקרוב ל-The Division יגיע ב-12 באפריל ויכלול גם משימות חדשות הדורשות תיאום מורכב בין חברי הצוות, בדומה ל-Raid ממשחקי MMO המוכרים, וגם תיקוני באגים שונים. העדכון יהיה זמין לשחקני PlayStation 4, Xbox One ושחקני המחשב האישי.

השוואת מפרטים