שובר שיאים: מאז החלה מכירתו הרשמית של מכשיר הדגל Galaxy S7 ועד לסוף חודש מרץ שלחה סמסונג ממפעליה לא פחות מ-9.5 מיליון יחידות, כך על פי הערכותיהם המעודכנות של אנליסטים המגיעים, בין היתר, ממולדת היצרנית הדרום קוריאנית. מדובר בנתון מרשים למדי, זאת לאחר שעל פי הערכות ראשוניות צפוי היה הנתון לעמוד על כ-7 מיליון מכשירים “בלבד”.
סדרת הדגל של הענקית הדרום קוריאנית הושקה ב-11 במרץ, כך שבמקרה והערכות אלו יתבררו כנכונות, תהא זו הפעם הראשונה בה סמסונג מצליחה לשלוח ממפעליה כ-10 מיליון מכשירים בפרק זמן של 20 ימי מכירות בודדים.
הצצה לאחור
לשם השוואה, בשנה שעברה הציג ה-Galaxy S6 קצב מכירות נמוך באופן משמעותי, כאשר רק 40 ימים לאחר השקתו הרשמית, נמסר כי חצה את רף ה-10 מיליון מכשירים. שנה קודם לכן, עם ה-Galaxy S5, הצליחה סמסונג לחצות רף זה לאחר 25 ימים, ועם ה-Galaxy S4 ביצעה זאת היצרנית ב-27 ימים.
עם ה-Galaxy S6 הפכה היעדרותן של פונקציות מפתח ממכשיר הדגל, כדוגמת חריץ הרחבת הזיכרון, סוללה נשלפת ועמידות במים, לסיבות המהותיות ביותר בעקבותיהן הציג המכשיר קצב מכירות נמוך. השנה, מנגד, החזירה סמסונג את מרבית מן היכולות אותן שללה מסדרת הדגל שלה, כך שייתכן מאוד כי זהו אחד מן הגורמים לגידול המשמעותי במשלוחי המכשירים.
אף שמקור הידיעה לא מציין זאת מפורשות, ניתן להסיק כי הנתון מתייחס למכירות כל דגמי סדרת הדגל (Galaxy S7 ו-Galaxy S7 Edge) יחד.