דיווח: סמסונג תכריז בחודש הבא על מערכת הפעלה לאינטרנט של הדברים (IoT)

סמסונג (צילום: גאדג'טי) צילום: גאדג’טי

לאחר שענקיות טכנולוגיה שונות, כדוגמת גוגל ויצרנית הסמארטפונים הסינית וואווי (Huawei) הספיקו לחשוף פלטפורמה המיועדת בליבתה עבור האינטרנט של הדברים (IoT), צפויה יצרנית הסמארטפונים הגדולה בעולם, סמסונג, להציג בקרוב מערכת הפעלה חדשה המיועדת גם היא עבור IoT.

על פי העולה מאתר ועידת המפתחים הקרובה – Samsung Developer Conference 2016, נראה כי החברה מפתחת בימים אלו מערכת הפעלה חדשה לאינטרנט של הדברים, כשזו תהיה בעלת קוד מקור פתוח (Open Source).

את הפלטפורמה החדשה, ששמה נכון לרגעים אלו אינו ידוע, תחשוף הענקית במהלך וועידת המפתחים שתתרחש בחודש הבא, בין התאריכים 27-28 באפריל. עוד עולה מתוך עמוד ועידת המפתחים הייעודי באתר סמסונג כי האינטרנט של הדברים צפוי לקחת חלק מרכזי באירוע המפתחים השנתי של החברה, כאשר נושא זה מוזכר בעמוד מספר נרחב של פעמים.

האינטרנט של הדברים אינו מושג חדש בתחומינו ובייחוד לא עבור סמסונג, שהספיקה לחשוף בשנה שעברה את ARTIK – סדרת מערכות שבבים המשלבות רכיבי חומרה שונים, כדוגמת מעבד, זיכרון פעולה (RAM) ושבב קישוריות אלחוטיות כדוגמת WiFi. סדרת השבבים, לצד מערכת ההפעלה החדשה אותה צפויה החברה לחשוף, יאפשרו לסמסונג להגביר באופן משמעותי את נוכחותה בעולם ה-IoT.

השוואת מפרטים