OnePlus מודיעה כי לא תכריז על מכשיר הדגל הבא ב-7 באפריל

לוגו OnePlus

דיווח מהימים האחרונים העיד על כך שוואן-פלוס (OnePlus), יצרנית הסמארטפונים הסינית הצעירה, תערוך אירוע ב-7 באפריל, בו תחשוף את מכשיר הדגל הבא מבית ייצורה, OnePlus 3. כעת, לפני שהבאזז שנוצר הספיק לחלוף, מודיעה החברה שמכשיר הדגל שלה לא ייחשף במועד זה.

בהודעה רשמית שסיפקה היצרנית לאתר Android Authority, מסרה OnePlus כי היא אכן תקיים הכרזה מסויימת ב-7 באפריל, אך שם לא תחשוף כל סמארטפון חדש והאירוע אותו תערוך יתמקד בשוק הסיני בלבד.

הודעת OnePlus בתרגום חופשי לעברית:

האירוע שיתקיים ב-7 באפריל יתמקד בשוק הסיני בלבד. לא נציג בו את המכשיר הבא שלנו.

אז מה אנו צפויים לראות באירוע? על פי דיווח שצץ ברשת במהלך סוף השבוע האחרון ובהתאם להודעת היצרנית הרשמית, אנו ככל הנראה צפויים לראות גרסה חדשה לממשק Hydrogen OS, כשזה יהיה מבוסס, כמובן, על גבי מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו.

Hydrogen OS הינו ממשק החברה המיועד עבור קהל לקוחותיה בשוק הסיני בלבד, בעוד יתר השווקים בעולם, ביניהם גם מדינת ישראל, זוכים לקבל את ממשק Oxygen OS.

השוואת מפרטים