צמד מכשירי הדגל הצעירים בייצור סמסונג, Galaxy S7 ו-Galaxy S7 Edge, מבצעים שימוש בשני חיישני צילום שונים עבור המצלמה הראשית, כך מדווחים לא מעט משתמשי פורום המפתחים XDA במהלך היממה האחרונה.
על פי אלו, שצירפו להודעתם גם תמונת מסך מאפליקציית AIDA64 המאפשרת למשתמש לקבל מידע אודות רכיבי המכשיר שברשותם, ניתן לראות כי מכשירי סדרת ה-S7 מבצעים שימוש חלקם בחיישן סוני מסוג IMX260, בעוד אחרים עושים שימוש בחיישן ISOCELL מדגם S5K2L1 בייצור סמסונג, אותו הציגה רשמית, בפועל, רק אתמול.

שני החיישנים מגיעים ברזולוציית 12.3 מגה פיקסל, תמיכה בטכנולוגיית Dual Pixel המוכרת ממצלמות DSLR וכן עם פיקסלים בגודל 1.4µm. בשלב הנוכחי לא ידוע האם שני החיישנים יספקו תוצאות צילום שונות, אך גם אם הדבר אכן יתרחש, לא צפויים ההבדלים להיות משמעותיים במיוחד.
כזכור לרבים מאיתנו, לא מדובר בפעם הראשונה בה סמסונג עושה צעד זה, שכן רק בשנה שעברה שילבה היצרנית בסדרת מכשירי ה-Galaxy S6 שני חיישני צילום ראשיים שונים, גם אלו הגיעו בייצור סמסונג וסוני. אז, אגב, הובחנו הבדלים מינימליים למדי בתוצאות הצילום.