מיד לאחר שהכריזה LG Electronics ו-Samsung Electronics על מכשירי הדגל החדשים שלהן ביום ראשון שעבר, ה-21.2, פתחנו את סקר הגולשים שלנו כדי לנסות ולהבין את מי גולשי אתר גאדג’טי מעדיפים – LG G5 או Galaxy S7? מעל 4000 קולות נספרו והפור נפל על מכשיר הדגל של סמסונג, אותו הכתרתם כמנצח.
51% מהקולות הוענקו ל-Galaxy S7 של סמסונג, בעוד 49% “בלבד” הלכו לכיוונו של ה-LG G5. לאורך כל הדרך ראינו היפוכים ושינויי מגמות שהובילו תחילה את LG להוביל בהצבעות, כאשר רק בימים האחרונים לפני סיומו של הסקר, עברה ההובלה לידיה של סמסונג.

אם יש משהו בטוח הרי הוא שאין מנצח ברור, לפחות לא מתוך תוצאות הסקר הצמודות למדי לבדן, ואם קשה לומר מדוע, אנסה להסביר זאת מתוך הנתונים אותם ראיתי מצידכם הגולשים באתר במהלך שבוע תערוכת המובייל שנערכה בברצלונה בין ה-22 ל-25 בפברואר.
אירועי ההכרזה
אין כל צל של ספק כי ההצגה שערכה סמסונג בארוע ההכרזה על מכשירי הדגל לסדרת הגלקסי אס 7 הייתה מרשימה בהרבה מזו שהפיקה LG, או כמו שציין המגיב Osher Abergel: “רק דבר אחד אני יכול להגיד: ב-LG צריכים ללמוד מסמסונג איך לתת שואו !!“.
אך למרות העניין הגדול שעוררה התצוגה במציאות מדומה והופעת האורח של מייסד ומנכ”ל פייסבוק, מארק צוקרברג, גולשי גאדג’טי מצאו עצמם נמשכים הרבה יותר לכתבת ההכרזה שלנו על ה-G5 מאשר ל-Galaxy S7, בפער ניכר יש לומר.
מכשירי הדגל
לאחר ההכרזות על שני מכשירי הדגל הסקנו מתוך נתוני הגולשים כי סמסונג תהיה המנצחת החד משמעית בסקר. כמות המבקרים בכתבות ההצצה הראשונה ובחינת המצלמות של סמסונג עלו על המבקרים בכתבות הדומות שערכנו במקביל ל-LG. אפילו המפרט הטכני של מכשיר הדגל של סמסונג זכה ליותר חיפושים מאשר זה של LG.
אבל לסמסונג לא ניתן ניצחון סוחף בסקר, כך שככל הנראה רבים מכם עדיין לא החליטו מה הם מעדיפים באמת.
נ.ב.
מתוך נתוני הגולשים בשבוע MWC 2016 למדנו גם על רמת העניין שלכם במכשירים אחרים, כאשר את המקומות השלישי, הרביעי והחמישי (אחרי סמסונג ו-LG), תפסו המכשירים הבאים בהתאמה: אייפון 7 (שעדיין לא הוכרז), Mi5 של שיאומי וסדרת ה-X של סוני.