את יומה האחרון של תערוכת MWC 2016 בברצלונה ניצלנו בעיקר להשלמות אחרונות של צילומים לקראת חזרתנו ארצה בסוף השבוע. בין היתר, ביקרנו היום בביתן התצוגה של חברת Qualcomm, שם פגשנו בסמארטפון ה-Xiaomi Mi 5 שהוצג אתמול לראשונה. אין זה דבר רגיל שמכשיר דגל מוכרז באמצע התערוכה, ומכאן גם שלא זכה לדוכן משלו. את ההצצה הראשונה למכשיר ה-Xiaomi Mi 5 תוכלו לראות כאן.
הצצה לאחור
זהו, הנה תמה לה עוד תערוכה שכל כולה מובייל. שמחנו להיות כאן בכדי להעניק לכם דיווחים ראשונים והצצות וידאו למגוון המכשירים שילוו אותנו בשנה הקרובה. נתראה גם בברצלונה גם בשנה הבאה!
![]()