את רוב הכותרות תופסים מכשירי הדגל של החברות השונות בעולם המובייל שזוכות לככב בתערוכת MWC, אך אסור לשכוח גם את מכשירי הביניים שגם להן חלק חשוב מאוד. בתערוכה הנוכחית השיקה LG סדרת מכשירים חדשה, LG X, שכל אחד מחבריה בעל יכולות אחת מועצמת שמעניקה לו יכולות מתקדמות בתחומו. לקחנו את שני מכשירי שוק הביניים, X Cam ו-X Screen לבדיקה קצרה כדי לבדוק האם הם באמת יכולים להיות מכשירי שוק ביניים מעולים.
LG X Cam
לכל אחד משני מכשירי סדרת ה-X ישנה ייחודיות מסוימת, וכפי שניתן להבין מהשם של ה-X Cam, הפיצ’ר המרכזי שלו הוא חיישני המצלמה המתקדמים. ה-X Cam כולל שלושה חיישני צילום בסה”כ: שני חיישנים בגב המכשיר – אחד של 13 מגה-פיקסל ואחד נוסף של 5 מגה פיקסל ולקינוח מצלמה קדמית בעלת חיישן של 8 מגה פיקסל.
המכשיר בהחלט מצלם מצוין ומפיק תמונות באיכות גבוהה מאוד יחסית למכשיר שוק ביניים. גם המצלמה הקדמית הצליחה להשאיר רושם מאוד טוב והיא תקרוץ מאוד לבני הנוער חובבי הסלפי.
LG X Screen

המכשיר השני בסדרת ה-X שבחנו הוא מכשיר ה-X Screen המגיע עם מסך משני בדיוק כמו זה של מכשיר ה-LG V10. יצרנית הסמארטפונים הדרום קוריאנית הבינה כי המסך המשני היה הצלחה מסחררת ולא מעט משתמשים אהבו את הפיצ’ר המדובר ולכן היא החליטה להביא אותו גם לשוק הביניים.
המסך הנוסף של ה-X Screen כולל את כל הקיצורים שקיימים באחיו הגדול ממנו שאב את ההשראה. מי שהתחבר למסך המשני, ישמח לשמוע כי ה-X Screen עושה עבודה מצוינת ומצליח לשלב את שני המסכים ללא כל בעיה.
מעבר ליכולות המדוברות בפסקאות הקודמות, שני המכשירים מציגים עיצוב סולידי וסטנדרטי למדי. מה שהצליח באמת להשאיר חותם אצלנו היה המשקל הקל מאוד של שני המכשירים. באחיזה הראשונה לא האמנו כי מדובר במכשיר פועל והיינו בטוחים שמדובר בדגם דמה של המכשיר. לאחר כמה רגעים הופענו לגלות כי אכן מדובר על מכשירים פועלים לכל דבר, המגיעים במשקל של 118 גרם בלבד.


