מחר (א’, 21.2) תחשוף LG באופן רשמי את מכשיר הדגל הבא שלה, LG G5. כעת, לאחר אינספור דיווחים אודות מבנה המכשיר ומעט מאוד תמונות אמינות, מוצאת דרכה אל הרשת תמונת היח”צ הראשונה של המכשיר אליו מצפים רבים בכיליון עיניים.
את התמונה מביא אלינו לא אחר מאשר אוון בלאס, שחוגג בחודשים האחרונים עם עשרות הדלפות המתייחסות לענקיות הדרום קוריאניות, סמסונג ו-LG. בתמונת היח”צ שפרסם (מצורפת מטה) ניתן לראות כי המכשיר זהה באופן מוחלט למה שראינו עד עתה.

בגב ה-G5 ישנו מערך צילום כפול, המשלב זוג חיישני צילום כשביניהם חוצצים פלאש LED כפול ופוקוס לייזר אוטומטי, ומעט מתחתיו נמצא החיישן הביומטרי לזיהוי טביעת האצבע.
שניהם, כפי שכבר ראינו בעבר, מעט בולטים מעל פני גב המכשיר. בחלקו התחתון של הגב מודפס שם המכשיר ומתחתיו נראה הפס התחתון שככל הנראה מסמל את האיזור בו נמצא חריץ הסוללה (Magic Slot).
חלקו הקדמי מעניין לא פחות ומעט קשה לראות האם אכן ישנו מסך משני כמו זה שנמצא ב-V10. עם זאת, בתמונה אחרת אותה פרסם בלאס היום (מצורפת בראש הכתבה) נראה מסך המכשיר כשחלקו העליון תם ואחריו נמצאת מעיין רצועה שחורה שמפרידה בין המצלמה ואפרכסת השיחות לבין המסך הראשי. זו, עשויה להתברר בסופו של דבר כמסך ה-G5 המשני.
בצידו הימני של המכשיר נמצאת מגירת כרטיס ה-SIM שככל הנראה תכיל גם כרטיס הרחבת זיכרון מסוג MicroSD, בעוד בצידו השמאלי נמצאים כפתורי ויסות הווליום. בשלב הנוכחי לא ידוע היכן ישולב כפתור הנעילה והכיבוי, אך להערכתנו ייתכן שהיצרנית שילבה אותו בקורא טביעות האצבע.
באירוע ההכרזה של ה-G5, שיתקיים מחר (א’) בשעה 15:00 (שעון ישראל), צפויה LG לחשוף מספר מוצרים נוספים. אנו נהיה שם על מנת לדווח ולהביא לכם את כל הפרטים במהירות וביעילות.
על מנת להצטרף אלינו לשידור החי – לחצו כאן.