ימים בודדים לקראת ההכרזה שעליה אנחנו פחות או יותר יודעים הכל, מתחילה סמסונג בייצור המסחרי של מסך מכשירי הדגל Galaxy S7 Edge ו-Galaxy S7, כך עולה מתוך דיווח חדש של מגזין Business Korea.
על פי פרטי הדיווח, חטיבת המסכים של הענקית הדרום קוריאנית, Samsung Display, החלה בימים אלו את ייצורם ההמוני של מסכי הדור הבא לסדרת ה-Galaxy S המצליחה, בדגש על מסכי ה-Galaxy S7 Edge הקמורים. עבור אלו, מתכננת החברה לעמוד ברף ייצור של 9 מיליון יחידות בכל חודש.
ההיערכות הרבה בכל הנוגע לייצור המסכים הקמורים מגיעה, מוסיף הדיווח, לאחר שבשנה שעברה נתקל מכשיר הדגל הקמור Galaxy S6 Edge בביקוש גבוה מהצפוי, שהגיע לצד מלאי מסכים מצומצם למדי. יחד, יצרו השניים מחסור משמעותי במלאי המכשיר ברחבי העולם בסמוך להשקתו הרשמית.
לצד דברים אלו, צצה ברשת במהלך היממה האחרונה תמונה חיה חדשה החושפת זו פעם נוספת את מכשיר ה-S7 Edge, ובה ניתן להבחין בכפתור הבית המוגדל, נורית LED עבור התראות וכמובן, במבנה המכשיר המוכר אותו זכינו לראותו כבר פעמים רבות במהלך השבועות האחרונים.
על פי הדיווחים האחרונים, השקת צמד מכשירי הדגל של הענקית הקוריאנית תתרחש החל מה-11 במרץ ברחבי אירופה וארה”ב. שם, צפויים השניים לקבל תג מחיר המתחיל ב-699 ו-799 דולר עבור דגמי הבסיס של ה-Galaxy S7 ו-Galaxy S7 Edge.