ההכרזה מתקרבת וההדלפות לא מפסיקות: לאחר שנחשפנו למספר רב של תמונות המציגות את שני מכשירי הדגל Samsung Galaxy S7 ו-Galaxy S7 Edge מכל צדדיהם, עולות לרשת במהלך היממה האחרונה מספר תמונות חדשות המציגות את השניים בצבעים חדשים.
עד עתה, במרבית התמונות שנחשפו זכינו לראות את צמד המכשירים בצבע השחור הסטנדרטי בלבד. אולם כעת, מדליף המובייל המוכר אוון בלאס (Evleaks) וכן אתר ספרדי בשם Pisapapeles מספקים לנו תמונות חדשות של המכשירים בצבעים כסוף וזהב.
בתמונת היח”צ שמפרסם בלאס בעמוד הטוויטר שלו, ניתן לראות את מכשיר הגלקסי S7 אדג’ בצבע הכסוף או, כפי שנקרא עם ה-Galaxy S6, כסוף טיטניום. מנגד, אתר Pisapapeles הספרדי חושף שתי תמונות המציגות בגאווה רבה מכשיר דמה של דגם ה-S7 הסטנדרטי, כשזה מגיע בצבע זהב, שנקרא ע”י סמסונג זהב פלטיניום בדור מכשיריה הקודם.
![]()
על שני המכשירים תכריז סמסונג במהלך אירוע אותו תקיים ב-21 לפברואר, יום לפני תחילת תערוכת המובייל הבינלאומית בברצלונה, MWC 2016. את האירוע תעביר הענקית הקוריאנית בשידור חי, בו תוכלו לצפות יחד איתנו.