במהלך הלילה בחרה חטיבת המובייל של LG Electronics להפיק טיזר נוסף למכשיר הדגל LG G5. שעה זו מאשרת את התמקדותה של החברה בשוק האמריקאי, אך חשוב מכך, מאשרת את הבאת אחד הגימיקים שראינו במכשיר הפרימיום LG V10, אותו השיקה בשנה שעברה, גם למכשיר הדגל החדש.
אם ה-LG V10 ידע מסך משני נוסף הדולק תמיד ומציג מידע חיוני למשתמש ללא שאיבת זמן סוללה יקר ערך, הרי שעם ה-LG G5 תעבור פונקציית המסך הדולק תמיד למרכז המסך. דרך תמונה שפירסמה החברה בחשבון הפייסבוק שלה, חושפת LG כי מסך דגם ה-G5 יוכל להציג פרטי מידע כמו השעה, התאריך ומידע בדבר אפליקציות עבורן הגיעו התראות למכשיר. מיקום המידע מהתצוגה שתמיד דולקת אופייני לתצוגת ההצצה המוכרת לנו מהצמדת כיסויי פליפ לסמארטפונים.
תצוגת אמביאנט שלא דרשה את הפעלתו המלאה של המסך כבר הוצגה בדגמי סמארטפונים אחרים כמו מכשירי הנקסוס האחרונים של גוגל ומכשיריה החדשים של מוטורולה, כך שטענתה של LG כי מסך ה-LG G5 “לעולם לא יילך לישון כאשר אחרים כן” עשויה להציג חשיבות פחותה, ודאי אם יבחרו סמסונג ויצרניות נוספות להציג פונקציות דומות במכשירי הדגל שלהן.
![]()
LG תקיים את מסיבת העיתונאים שלה מתערוכת המובייל MWC 2016 בברצלונה בשעות הצהריים ביום ראשון, ה-21 בפברואר. עד אז אנו מצפים לגלות פרטים נוספים אודות המכשיר דרך טיזרים רשמיים של החברה.