רשמי: סמסונג תחשוף את משפחת Galaxy S7 ב-21 בפברואר

אין רשמי יותר מזה: חטיבת המובייל של חברת סמסונג הפיצה הלילה (ב’) קטע וידאו שבאמצעותו היא חושפת את מועד קיומו של אירוע ההכרזה על הדור הבא של סדרת מכשירי הגלקסי: 21 בפברואר 2016, יממה אחת בלבד לפני פתיחתה הרשמית של תערוכת MWC בברצלונה. מדובר באותו קטע וידאו ממנו נלכדו התמונות שפרסם אוון בלאס (Evleaks), ולמעשה, הוא לא מחדש דבר מעבר למה שכבר נחשף בעמוד הטוויטר של המדליף הנודע.

אורכו של קטע הוידאו 14 שניות בלבד ולצערנו הוא לא מציג יותר מדי פרטים על Galaxy S7 או על אחיו הכמעט תאום Galaxy S7 Edge. לעומת זאת, הוידאו מבוסס על סצינה בה נראה אדם המרכיב את משקפי המציאות המדומה Gear VR, מה שבשילוב הטקסט “rethink what a phone can do” (חשבו שוב מה ביכולתו של הטלפון לעשות) מתחת לוידאו, מעלה את האפשרות לאינטגרציה עמוקה ומעניינת הרבה יותר בין שני המוצרים.

לפי דיווחים קודמים שהתפרסמו ברשת, Galaxy S7 וכן Galaxy S7 Edge צפויים להגיע עם מסך בגודל 5.2 ו-5.5-5.7 אינץ’, בהתאמה, מערכת על שבב מסוג Snapdragon 820 או Exynos Octa 8890 (תלוי אזור), זיכרון RAM בנפח 4GB, חריץ להרחבת זיכרון וסוללת 3,000mAh לדגם בעל המסך השטוח. מערכת ההפעלה תהיה כמובן אנדרואיד Marshmallow 6 עליה תולבש גרסה עדכנית של ממשק המשתמש TouchWIZ.

האירוע של סמסונג ייערך בברצלונה באותו היום בו תערוך יריבתה LG אירוע הכרזה משל עצמה, בו היא צפויה על פי הערכות לחשוף את מכשיר הדגל החדש שלה, LG G5, שיגיע עם עיצוב מתכתי ומנגנון החלפת סוללה ייחודי.

השוואת מפרטים