צמד מכשירי הדגל הבאים בייצורה של סמסונג, Galaxy S7 ו-Galaxy S7 Edge, יוכרזו כחלק מאירועי החברה לתערוכת MWC 2016, במהלך הכרזה שתתקיים ביום ראשון, ה-21 בפברואר. כך עולה מציוצו של מדליף המובייל מהאמינים והמוכרים ביותר בשוק, אוון בלאס (Evleaks).
את הדברים אנו מקבלים באמצעות תמונה אותה חושף בלאס בחשבון הטוויטר שלו, שם נראה טיזר של סמסונג לקראת הכרזת צמד המכשירים ובו נכתב “הגלקסי הבא. 21 בפברואר 2016“, זאת בהתאם למסורת החברה למתג את הכרזת מכשירי הדגל בסדרת הגלקסי כ”גלקסי הבא” בכל שנה מחדש.
![]()
בהתאם לדיווחים קודמים, ה-Galaxy S7 וכן דגם ה-S7 Edge צפויים להגיע ללקוחות החברה עם מסך בגודל 5.2 ו-5.5-5.7 אינץ’, בהתאמה, מערכת על שבב מסוג Snapdragon 820 או Exynos Octa 8890 (תלוי אזור), זיכרון RAM בנפח 4GB, חריץ להרחבת הזיכרון הפנימי וסוללת 3,000mAh לדגם ה-S7.
ב-21 בפברואר מתכננת LG, יריבתה הביתית של סמסונג, לקיים גם היא אירוע הכרזה בו היא צפויה, על פי הערכות, לחשוף באופן רשמי את מכשיר הדגל הבא שלה, LG G5, שיגיע עם עיצוב מתכת ומנגנון החלפת סוללה ייחודי.
באיזו הכרזה תעדיפו לצפות ולאיזה מכשיר אתם מחכים בקוצר רוח? שתפו אותנו!