מנהל הפיתוח של בליזארד, ג’ף קפלן (Jeff Kaplan), הכריז בפרסום באתר battle.net כי גרסת הבטא הסגורה של Overwatch תשוב בפברואר ותכלול מפות חדשות ומצב משחק חדש.
עברו למעלה מ-40 יום מאז גרסת הבטא של Overwatch הושבתה. צוות הפיתוח עובד על תיקונים ושיפורי איזון בהתבסס על פידבק שהתקבל מהשחקנים, שהיו אמורים לחזור לשחק בבטא עוד החודש (ינואר). עם זאת, הצוות החליט לדחות את השקת הבטא לחודש הבא, עקב שילוב התכנים החדשים בבטא.
ההחלטה היתה קלה מאוד, לפי קפלן, שאמר: “אחרי שהתבוננו בפידבק מהשנה האחרונה, אחד הדברים שהבחנו בהם הוא ששחקנים מזכירים כל הזמן את רצונם לראות מצבי משחק נוספים ב-Overwatch, בנוסף ל-Point Capture ול-Payload [מצבי משחק]. מבלי להכנס לפרטים, אנו עובדים על מצב משחק חדש, ואנו מאוד מתרגשים מכך! יש לנו גם כמה מפות חדשות ונפלאות שיתמכו במצב המשחק החדש. אבל, אנחנו צריכים קצת יותר זמן כדי להכין את הכל בצורה הנכונה”.

Overwatch הינו המשחק הבא של חברת Blizzard, והמותג החדש הראשון שלה מאז יציאת StarCraft ב-1997. זהו משחק יריות מגוף ראשון המתרחש בזירה, בו השחקנים מתחלקים לשני צוותים של חמישה שחקנים, בדומה למשחקי זירה מרובי משתתפים (MOBA) כמו DOTA ו-League of Legends. המשחק צפוי לצאת עד סוף הרבעון השני של 2016 ל-PlayStation 4, Xbox One והמחשב האישי.