יצרנית הסמארטפונים הסינית שיאומי, שנחשבת לאחת מחמש הענקיות בעולם המובייל, תציג את מכשיר הדגל הבא שלה, Mi 5, בעוד חודש בדיוק, ב-24 לפברואר, יום רביעי, כך מוסר סמנכ”ל החברה, ליוואן ג’יאנג.
הודעה זו מגיעה ישירות מחשבון ה-Weibo הרשמי של סמנכ”ל שיאומי, שחשף כי אירועי האביב של החברה יתקיימו בחודש פברואר הקרוב, שם היא צפויה לחשוף באופן רשמי את ה-Xiaomi Mi 5. על פי אתר GizmoChina, לא רק מכשיר הדגל יוצג במועד זה, כאשר עמוד מתוך מצגת פנימית של החברה דולף לרשת וחושף כי אורך האירוע יעמוד על שעתיים.
בהתאם לכך, לחברה יהיה זמן רב לחשוף, אם תחפוץ בכך, מוצרים רבים נוספים. עוד בנושא הוסיף ג’יאנג כי פרטים הנוגעים לאירוע ההכרזה ימסרו ביום שלישי הקרוב (26.1), כך שנאלץ להמתין לעדכונים נוספים.
בינתיים, אנו יודעים על פי דיווחים קודמים שהמכשיר יציע מסך 5.2 אינץ’ ברזולוציית Quad HD, מערכת על שבב Snapdragon 820 בייצור קוואלקום, מצלמת 16 מגה פיקסל ראשית, זיכרון 4GB RAM ומבנה יוקרתי המיוצר מתכת וזכוכית. במידה שיוכרז בחודש הבא, יגיע ה-Mi 5 לצרכנים למעלה משנה וחצי לאחר שנחשף קודמו, Mi 4, אותו הציגה שיאומי ביולי 2014.