דיווח: אפל תשיק אפליקציה שתסייע למשתמשי האייפון לעבור לאנדרואיד

חנות אפל בפאלו אלטו חנות אפל בפאלו אלטו (קרדיט: אפל)

תאמינו או לא: אפל, ענקית הטכנולוגיה האמריקאית, מפתחת בימים אלו אפליקציה חדשה לחנות ה-App Store, שתקל באופן משמעותי על משתמשי האייפון לבצע את המעבר הלא כל כך פשוט מ-iOS לכל סמארטפון המריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד, כך מדווח מגזין הטלגרף הבריטי.

לדברי המגזין, על החברה מקופרטינו הופעלו לחצים רבים מטעם מפעילות סלולר, על מנת שזו תקל על לקוחותיהן לעבור ממכשירי אייפון למכשירי אנדרואיד. אפל, באופן מפתיע למדי, הסכימה, על פי הדיווח, לפתח בעצמה כלי שיאפשר למשתמשים להעביר את כל הנתונים והמידע שלה, כולל אנשי קשר, מוזיקה, תמונות ועוד, ישירות לסמארטפון האנדרואיד החדש שלהם.

הצצה לאחור

עוד מוסיף הטלגרף כי הסיבה העיקרית בעקבותה הופעלו הלחצים על הענקית האמריקאית, נובעת מחששות מפעילות הסלולר השונות מכך שמשתמשי אייפון רבים אינם מעוניינים לבצע את המעבר בין אייפון למכשיר עם מערכת ההפעלה של גוגל בעקבות הקושי הרב המצוי בהעברת כל הנתונים אל עבר המכשיר החדש.

במקרה בו החברה אכן תשחרר אפליקציה שכזו, יעמוד הדבר מנגד לאופי פעולתה עד עתה, שכן זו הקפידה “לשבות” את משתמשיה בגבולות ה”אקו-סיסטם” שלה הן על גבי שלל מערכות ההפעלה מבית ייצורה.

למקרה שזיכרונכם מתעתע בכם וכבר הספקתם לשכוח, אפל השיקה בספטמבר האחרון אפליקצייה ייעודית למשתמשי אנדרואיד, שתאפשר להם לעבור בקלות וביעילות ממכשירם הישן לאייפון חדש. נקמת המשתמשים לא איחרה לבוא, וכיום זוכה האפליקציה לדירוג של 2.3 בלבד, עם כמעט 36 אלף משתמשים שהעניקו לה כוכב אחד.

 מה דעתכם? האם אפל תרשה לעצמה להקל על המשתמשים לעבור למתחרתה הנצחית?

השוואת מפרטים