צץ ברשת פעם נוספת: אפל תנטוש את מחבר ה-3.5 מ”מ עבור אוזניות ב-iPhone 7

אפל

נגד הזרם: דיווח נוסף שעולה לרשת מאשר כי אפל אכן החליטה לשלול ממכשירי הדגל הבאים שלה, iPhone 7 ו-iPhone 7 Plus, את מחבר העברת השמע 3.5 מ”מ, הנפוץ כיום במרבית האוזניות ומערכות השמע השונות. על פי הדיווח, שמגיע ממקורות בשרשרת האספקה של החברה בסין, אפל הסירה באופן סופי את מחבר ה-3.5 מ”מ מדגמי האייפון 7, וכתחליף תעודד את משתמשיה לבצע שימוש באוזניות אלחוטיות.

הצצה לאחור

למעשה, מוסרים המקורות כי החברה מקופרטינו תייצר אוזניות EarPods חדשות המתחברות למכשירי האייפון באופן אלחוטי. לא ברור האם תשלב את אלו באריזת מכשירי הדגל שלה כשירות ללקוחותיה, או שמא יהפכו למוצר חדש בחנויות ה-Apple Store עבורו תגבה סכום נוסף.

נוסף על האפשרות לחיבור אוזניות באמצעים אלחוטיים, מאפשרת החברה כבר כיום להעביר שמע גם דרך מחבר ה-Lightning, בו מרבית המשתמשים מבצעים שימוש לצורך טעינה והעברת נתונים.

אין זו הפעם הראשונה בה אנו שומעים על הנושא, כאשר ורק בחודשים האחרונים עלה לכותרות מספר פעמים. בהתאם לכך, נראה ששמועה זו מגבשת צורה ועשויה להפוך לאמיתית כבר בחודשי הסתיו הקרובים.

השוואת מפרטים