דיווח: סמסונג תייצר מלאי ראשוני של 5 מיליון יחידות לסדרת הדגל Galaxy S7

גלקסי S7

עם התקרבותנו בצעדי ענק ל-2016, מבול השמועות והדיווחים בדבר סדרת הדגל הבאה של סמסונג, Galaxy S7, ממשיך לזרום אל הרשת. הפעם מדובר בדיווח חדש שמגיע ישירות מארץ מולדתה של היצרנית, ומוסר כי זו תייצר מלאי ראשוני של 5 מיליון יחידות למכשיר הדגל הבא שלה.

אתר הפרטים החדשים מביא אלינו מגזין ETNews, שמוסר כי סמסונג מתכננת לסיים את פיתוח סדרת הדגל הבאה עד לחודש ינואר 2016,  כשבחודש העוקב יחל ייצורו ההמוני. בתור התחלה, כאמור, מתכננת סמסונג ייצור ראשוני של 5 מיליון יחידות, מתוכן יהיו 3.3 מיליון בעלי מסך “שטוח”, בעוד יתר המכשירים, 1.7 מיליון במספרם, יגיעו עם מסך קמור בתצורת Edge.

Galaxy S7 ETNews

נוסף על כך, מקורות האתר מוסיפים כי סמסונג תפעל עם סדרת הדגל שלה בגישה הדומה לזו של אפל, כשתשיק שתי וריאציות בגדלים שונים – האחת בעלת מסך שטוח בגודל 5.2 אינץ’ ואילו השניה עם מסך קמור בגודל 5.5 אינץ’. באם דברים אלו נכונים, אנו צפויים לראות את הכרזתם של שני דגמים בלבד לסדרת ה-S7, בניגוד לארבעה דגמים שמסרו הדלפות ודיווחים קודמים.

האופציה כי עבור כל גודל תציע סמסונג גרסה אחת בעלת מסך Edge ואחת בעלת מסך סטנדרטי עדיין קיימת, אך ייתכן כי נאלץ להמתין בסבלנות עד להכרזה הקרבה על מנת לאמת את כל אחת מן האופציות הללו.

השוואת מפרטים