יצרנית הסמארטפונים וציוד התקשורת הסינית ZTE הכריזה על מכשיר נוסף לסדרת ה-AXON שלה, הוא ה-ZTE AXON Max. מדובר בדגם החדש והאחרון אותו תציג החברה לסדרה זו, לפחות השנה, כאשר הוא כולל את המסך הגדול ביותר מבין המכשירים הקיימים בה עד כה, אשר מגיע בגודל של 6 אינץ’.
מפרטו הטכני של המכשיר כולל, כאמור, מסך 6 אינץ’ מסוג AMOLED בעל רזולוציית תצוגה Full HD וצפיפות של 367 פיקסלים לאינץ’ בודד, מעבד בעל שמונה ליבות מסוג Cortex-A53 בתדר שעון של 1.5GHz המשולב במערכת על שבב Snapdragon 617 מבית קוואלקום עם המאיץ הגרפי Adreno 405, זיכרון 3GB RAM, נפח אחסון בגודל 32GB עם אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון מסוג MicroSD וסוללת 4,140mAh עם תמיכה בטעינה מהירה מסוג Quick Charge 2.0.
מערך הצילום במכשיר כולל חיישן 16 מגה-פיקסל עבור המצלמה הראשית הממוקמת בגבו, כאשר בחלקו הקדמי הציבה ZTE חיישן צילום 13 מגה-פיקסל, שיאפשר הפקת תמונות סלפי בעלות פרטים רבים יותר. בחברה מציינים כי המכשיר יהיה אידאלי בשימוש כפאבלט מולטימדיה, זאת בשל שילוב מערכת אודיו מתקדמת לצידו של המסך הגדול. כמו כן, יספק המכשיר מחבר טעינה והעברת נתונים מסוג USB Type-C וחיישן ביומטרי לזיהוי טביעות אצבע בגבו.
![]()
ZTE Axon Max מגיע באופן מובנה עם מערכת ההפעלה Android 5.1 יחד עם ממשק המשתמש MiFavor 3.5 של החברה. עוביו של המכשיר מסתכם ב-7.5 מ”מ בלבד והוא מגיע בצבע הזהב ובמחיר של 2,799 יואן (כ-1700 שקלים). את המכשיר מייעדת החברה עבור אנשי עסקים, כאשר לצידו השיקה תכנית מיוחדת עבור לקוחותיה הסינים עם מסלולי תמיכה מורחבים הכוללים תיקון מהיר גם בנסיעות לחו”ל (מחוץ לסין) וחבילות שיחות בנסיעות לחו”ל גם כן.
בעוד המכשיר מיועד לקהל העסקי בסין, עדיין אין לדעת אם תבחר ZTE להשיקו גם מחוצה לה, באירופה או בארה”ב. החברה נמצאת בין נותנות החסות לתערוכת המובייל MWC 2016 שתיערך בתחילת השנה הבאה בברצלונה, כך שייתכן ושם נלמד על תוכניותיה להשקה אפשרית של מכשיר זה מחוץ לכותלי סין.