דיווח: סמסונג תתמקד בשיפור התאימות בין התוכנה לחומרה ב-Galaxy S7

ממשק המשתמש TouchWiz בגלקסי S6 Edge (צילום: גאדג'טי) ממשק המשתמש TouchWiz בגלקסי S6 Edge (צילום: גאדג’טי)

בפיתוח מכשיר הדגל הבא שלה, Galaxy S7, תתמקד ענקית הסמארטפונים הקוריאנית, סמסונג, יותר בשיפור וייעול צד התוכנה, מאשר בשינויי חומרה משמעותיים, כך מוסר דיווח חדש מסין.

דיווח זה, שמגיע ממקורותיו של האתר הסיני iThome, מעיד כי עם סדרת הדגל הבאה שלה תמשיך סמסונג להתמקד בשיפור חווית המשתמש ממערכת ההפעלה ובאופטימזציה גבוהה יותר של ממשק טאצ’-וויז מול אנדרואיד של גוגל וחומרת המכשיר.

את עבודתה על שיפור ממשק המשתמש TouchWiz החלה סמסונג עוד בהצגתה את הדור הנוכחי של סדרת הדגל, Galaxy S6, אז צמצמה באופן משמעותי את כמות האפליקציות המגיעות מותקנות באופן מובנה על מכשיריה.

קריאה נוספת: גוגל תסייע לסמסונג לשפר את ממשק TouchWiz לאנדרואיד

באמצעות שינוי הלך הרוח והמעבר להתמקדות בתוכנה, מעוניינת החברה ליצור מכשיר המשתווה ברמת ההתממשקות בין התוכנה לחומרה, וכמובן בזריזותו ובמהירותו, למכשירי המובייל של אפל, המריצים iOS, ומהווים מודל לחיקוי בכל הנוגע לאופטימזציה בין מערכת ההפעלה לחומרה. למעשה, הדיווח אף מציין כי סמסונג נעזרת במהנדסי גוגל על מנת ליצור חווית משתמש טובה יותר מזו המתקבלת באמצעות מכשירי iOS.

דברים אלו עומדים בקנה אחד מול דיווח קודם של האתר Samsung Viet, שמסר כי גוגל מתכוונת לסייע לסמסונג לשפר את ממשק TouchWiz באמצעות הגברת ההתאמה בין הממשק של סמסונג לאנדרואיד.

השוואת מפרטים