צוות Star Wars: Battlefront עובר לפיתוח Battlefield 5

באטלפילד 4

עכשיו כש-Star Wars: Battlefront עובד ומתקתק, ב-EA ממשיכים להסתכל קדימה: חלק מצוות הפיתוח של המשחק יישאר לתחזק אותו, אך רובו יעבור לפיתוח Battlefield 5, שצפוי לצאת כבר בשנה הקרובה.

EA Digital Illusions CE (או בקיצור DICE) הוא הצוות השוודי שהיה אחראי לרוב המכריע של משחקי Battlefield והרחבותיהם, עוד מאז Battlefield 1942 שהיה הראשון בסדרה. בזמן ש-DICE עבדה על Star Wars: Battlefront, משחק ה-Battlefield האחרון פותח על ידי Visceral, הצוות שהיה אחראי לסדרת Dead Space.

המשחק האחרון בסדרה, Battlefield: Hardline היה שונה מהותית ממשחקי Battlefield הקודמים, שכן הוא לא היה משחק מיליטריסטי, אלא התמקד דווקא בעימותים בין עבריינים לכוחות משטרה. כעת, קיבלה DICE את המושכות שוב לידיה ולפי הדיווחים נחזור לשדות הקרב הצבאיים המוכרים לנו.

האחראי על משחק ה-Battlefield הבא יהיה דן ונדרלינד (Dan Vandelind), שעמד גם בראש פיתוח Star Wars: Battlefront. בהתחשב ברמת הגימור של Battlefront ביום השקתו, נוכל לקוות שגם Battlefield 5 ישוחרר באותה רמה, ללא הבאגים הקשים מהם סבל Battlefield 4 לאחר שיצא.

אין זה הפרויקט היחידי של DICE: גם Mirror’s Edge Catalyst, משחק ההמשך של Mirror’s Edge המצליח מ-2008, נמצא כבר זמן מה בפיתוח וצפוי לצאת במאי 2016. לעומת השנה השקטה (יחסית) שעברה עלינו מצד EA השנה, נראה שב-2016 היא תתפוס שוב נתח גדול מזמנם של הגיימרים.

השוואת מפרטים