עם התקרבותנו להכרזתה של סדרת הדגל הבאה מבית סמסונג, Galaxy S7, עולים לרשת אינספור דיווחים, שמועות והדלפות הנוגעות אליה. זה עתה התקבלו פרטים חדשים מטעם הוול-סטריט ג’ורנל, שמדווח כי היצרנית הדרום קוריאנית תשלב במכשיר הדגל מסך מתקדם הרגיש לעוצמת הלחיצה של המשתמש.
הדיווח, שהתפרסם לפני שעות ספורות, מביא את דבריהם של מקורות המקורבים לחברה. אלו מוסרים כי סמסונג מתכוונת לכלול בדגמי ה-Galaxy S7 השונים פונקציה לזיהוי עוצמת הנגיעה והלחיצה של המשתמש על גבי המסך וכן מחבר טעינה והעברת נתונים בעל יכולת טעינה מהירה במיוחד.
נוסף על כך ובדומה לדיווח קודם מהחודשים האחרונים, מציינים המקורות של הג’ורנל כי סמסונג שוקלת בימים אלו האם לשלב בחלק מדגמי הגלקסי S7 חיישן ביומטרי בדמות סורק רשתית. עוד נמסר כי גרסת המכשיר עם המסך ה”שטוח” עשויה לשלב חריץ להרחבת הזיכרון הפנימי, אותו הסירה החברה מסדרת מכשירי הדגל שלה עם השקת ה-Galaxy S6 בשנה שעברה.
בכל הנוגע למועד הצגת המכשיר, הוסיפו מקורות הדיווח כי סמארטפון הדגל יוכרז כחלק מתערוכת MWC 2016 בסוף חודש פברואר הקרוב, והוא יהיה זמין לרכישה כבר במהלך אמצע חודש מרץ, שבועות בודדים לאחר מכן.