במהלך התקופה בה בחנו מפתחים את גרסאות הבטא המוקדמות למערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו, התגלה כי גוגל החביאה בנבכי מערכת ההפעלה פיצ’ר קטן, אם כי משמעותי במיוחד – פיצול מסך (Split Screen). למרות הציפייה הרבה כי יגיע הפיצ’ר יגיע לגרסה המלאה, הוא נגנז ולא זכה להגיע למשתמשי אנדרואיד.
אך אל לנו לאבד תקווה. במהלך סשן שאלות ותשובות (AMA – Ask Me Anything) שנערך באתר Reddit ובו השתתף צוות מפתחי ומהנדסי טאבלט ה-Pixel C, מסרו באופן רשמי עובדי החברה כי בגוגל עובדים נמרצות על הבאת פיצול המסך למשתמשים בגרסה הבאה למערכת ההפעלה, Android N.
אנדרו באוורס, אחראי חומרה בצוות Pixel C, אמר:
אנחנו עובדים על המון דברים כרגע עבור N (אנדרואיד N) אשר, כמובן, היינו רוצים שכבר יהיו, אתם יודעים, אתמול. אבל אנחנו נהרוס את ההפתעה של N אם נחשוף את כולם. פיצול מסך נמצא בדרך!
מלבד זאת, הוסיפו בכירי החברה כי בעתיד צפויה גוגל להוסיף לטאבלט ה-Pixel C, שיצא לפני ימים אחדים למכירה באופן רשמי, מגוון אפשרויות חדשות בעתיד, כדוגמת פיצ’ר “OK Google” ותמיכה עתידית בשימוש במחבר ה-USB Type-C לצורך העברת תצוגה (Display Port).

Pixel C הינו הטאבלט הראשון בייצור מלא של גוגל, והוא זמין לרכישה דרך ה-Play Store עבור מחיר התחלתי של כ-1,950 שקלים (499 דולר).