בהודעה שפרסמה אתמול (ה’) Electronic Arts ציינה החברה כי היא פותחת גוף פנימי חדש בשם “חטיבת גיימינג תחרותי” (Competitive Gaming Division), שיהיה אחראי לקדם את נושא הספורט האלקטרוני באמצעות משחקיה. בראשות החטיבה החדשה יעמוד המנכ”ל לשעבר פיטר מור (Peter Moore), אליו יצטרף כסגן טוד סיטרין (Todd Sitrin), גם הוא עובד ותיק ב-EA.
חטיבת הגיימינג התחרותי תושתת על העקרונות הבאים:
- תחרות: יצירת חוויות תחרותיות מרגשות במשחקי EA, ובתמיכה רשמית של EA.
- קהילה: לחבר ולהגדיל את קהילת הגיימרים בכל הרמות.
- בידור: לפתח ולשדר אירועים חיים למליוני צופים ברחבי העולם.
נראה כי בתחילה תתמקד EA במשחקים קיימים כגון Battlefield 4, או משחקי הספורט כמו סדרת FIFA ו- Madden NFL, הן ביצירת אירועים ותחרויות והן בשינויים בתוך המשחקים עצמם. לפי עדכון שערך סיטרין בקורות חייו ב-LinkedIn, נראה גם כי חטיבת הגיימינג התחרותי תעבוד בצמוד לאולפני הפיתוח של EA על מנת לשלב את הפלטפורמה התחרותית במשחקים קיימים ועתידיים.

לאור הצלחת הגיימינג התחרותי העולמי בשנים האחרונות, אין זה מפתיע ש-EA עושה צעד בכיוון זה. ל-EA חסר נתח ברוב המותגים הגדולים בעולם התחרויות, כגון Heroes of the Storm ,League of Legends ו-Dota 2, כמו גם משחקים תחרותיים הנמצאים מעבר לפינה כמו Overwatch מבית בליזארד. פרויקט Dawngate, משחק MOBA של EA, נסגר לאחר תקופת הבטא ב-2014. אולי כעת, תחת חטיבת הגיימינג התחרותי, EA תמצא את דרכה להובלת עולם התחרויות.