לאחר חרושת שמועות ארוכה במיוחד, נחשף באוקטובר האחרון מכשיר הפרימיום LG V10. כעת, נראה שענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית מתכוננת לשחרורו של מכשיר שוק גבוה נוסף, כאשר השמועות על מכשיר הדגל LG G5 מתחילות לצוץ.
על פי דיווח חדש המגיע ישירות מהרשת החברתית הסינית Weibo, ממשיך דרכו של מכשיר הדגל LG G4 יציע מסך בגודל 5.6 אינץ’ השונה מעט בהשוואה לקודמו, כאשר הרזולוציה שלו תעמוד על קנה ותמדד ב-2560X1440 פיקסלים.
יכולות העיבוד של המכשיר יסופקו על-ידי המילה האחרונה מבית קוואלקום בעולם העיבוד למובייל, המערכת על שבב Snapdragon 820, כשאת כוח העיבוד הגרפי יבצע המאיץ Adreno 530. מצלמת המכשיר הראשית תגיע, על פי הדיווח, עם חיישן ברזולוציית 21 מגה פיקסל.
הצצה לאחור
מלבד אלו, מעטים הפרטים אותם אנו יודעים, כאשר בכל הנוגע לעיצובו ומבנהו של ה-G5 לא ידוע דבר. עם זאת, אנו מעריכים או לפחות מקווים ש-LG תיישר קו מול שאר יצרניות המובייל המתקדמות, ותייצר את מכשיר הדגל הבא שלה בשילוב עם מתכת, כך שתחושת הפרימיום לא תועבר ביכולותיו הטכניות בלבד.
מועד הכרזת ה-LG G5 אינו ידוע, אך בהתאם למחזורי ההכרזה הקודמים של מכשירי הסדרה, אנו מעריכים כי החברה תציג את המכשיר באופן רשמי לקראת חודשי האביב של השנה הבאה.