אפקט האייפד 2: סמסונג תשקול מחדש פרטים ב-Galaxy Tab 10.1 כולל המחיר

ימים ספורים לאחר השקת ה-iPad 2 מבית אפל וכבר אנו מתחילים לראות את השפעותיו, לא רק על הקונים הפוטנציאלים אלא גם על היצרניות. אחת מהן היא סמסונג, שהרשימה אותנו מאוד ב-MWC 2011 עם טאבלט ה-Galaxy Tab 10.1, שלאחר השקת האייפד 2 חוששת שהוא כבר קצת פחות אטרקטיבי. היה ברור לנו כי ה-Galaxy Tab 10.1 לא הולך להיות מהטאבלטים הזולים, אך החומרה המתקדמת שלו הייתה אמורה להצדיק את המחיר. סגן נשיא חטיבת המובייל של סמסונג – לי דון-ג’ו (Lee Don-Joo) התבטא בראיון, כי סמסונג תהיה חייבת לשפר חלקים בגלקסי טאב 10.1 שלא מותאמים למאבק באייפד 2 כולל המחיר.

סגן הנשיא לא פירט אלו חלקים ב-Galaxy Tab 10.1 סמסונג מעוניינים לשפר, הוא רק ציין כי האייפד 2 נורא דק. הוא כן דיבר בלב גלוי על המחיר, כאשר שיתף כי הגלקסי טאב 10.1 היה אמור להיות יקר יותר מה-Galaxy Tab המקורי בגודל 7 אינץ’ (המסך הגדול והמפרט החזק באים עם מחיר), שכיום עולה בארה”ב במחיר הזהה לזה של האייפד 2 – כ-$499 (לגרסה הבסיסית). בעקבות המחיר התחרותי והשיפור המשמעותי במפרט מצד האייפד 2, סמסונג תהיה חייבת לשקול שנית את המחיר של ה-Galaxy Tab 10.1 על מנת להפוך אותו לאטרקטיבי יותר בעיני הרוכשים.

תאהבו את אפל וה-iPad 2 או לא, אין ספק שהכרזתו עשתה רק טוב לנו הצרכנים. הטאבלטים הנפלאים שהיצרניות השונות הציגו לאחרונה חייבים להיות לפחות זהים במחיר לזה של האייפד, על מנת שיצליחו לפגוע במעמדו המבוסס היטב בראש שוק הטאבלטים.

השוואת מפרטים