לפני מספר ימים שוחרר Legacy of the Void – הפרק השלישי והאחרון של StarCraft 2, משחק האסטרטגיה המצליח ועתור השבחים של חברת Bliizard. המשחק תוכנן מראש כפרויקט אפיזודי, כאשר כל פרק התמקד באחד משלושת הגזעים שניתן לשחק בהם. Legacy of the Void, הפרק השלישי והאחרון, מתמקד בגזע הפרוטוס (Protoss) וסוגר את הסיפור המרכזי של StarCraft 2, לפחות לעת עתה.
למרות הרעש שעוררה השקת Fallout 4 בימים האחרונים, שהתרחשה במקביל לזו של Legacy of the Void, האחרון מכר מעל מיליון עותקים כבר ב-24 שעות להשקתו, וממשיך למכור.
חוץ מהקמפיין המאסיבי, היחידות ומצבי המשחק החדשים ש-Blizzard הציגו ל-StarCraft 2 עם ההרחבה החדשה, ב-Blizzard החליטו להוציא את Legacy of the Void כהרחבה שעומדת בפני עצמה ולא דורשת אף אחד מהמשחקים הקודמים, בניגוד להרחבה הקודמת (שכעת גם היא עומדת בפני עצמה, רטרו-אקטיבית).

בנוסף, Blizzard מתכננת להוציא משימות חדשות לשחקן-יחיד בעתיד הקרוב. הראשונה ביניהן תקרא Nova Covert Ops. ההרפתקה תתמקד בנובה (Nova), שהייתה אמורה להיות הגיבורה של StarCraft: Ghost, משחק יריות בעולם StarCraft שפותח ל-Xbox ובוטל. הפרק הראשון בסדרת המשימות של נובה יצא במרץ 2016, ויהיה זמין לרכישה לשחקני Legacy of the Void.
בשלב זה מוקדם לדבר על עתידו של StarCraft. טים מורטן (Tim Morten), המפתח הראשי של StarCraft 2, מסר כי המשך המותג תלוי ברצון המעריצים ובאילו סיפורים אחרים Blizzard ירצו לספר, בין אם בעולמות הקיימים שלהם ובין אם בעולמות חדשים.