מכשיר הדגל BlackBerry Priv, הראשון מבית היצרנית שמריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד, הושק באופן רשמי מוקדם יותר החודש וכבר כעת נראה שחברת התוכנה הקנדית מכינה עבורנו סמארטפון אנדרואיד נוסף, הפעם בשם BlackBerry Vienna.
את הפרטים מביא אלינו אתר CrackBerry, שחושף תמונה המציגה את הסמארטפון החדש מכל צדדיו. בתמונה, נראה המכשיר כשהוא בעל מסך מגע המשתלט על רוב שטחו, אם כי מעט מתחת למסך נמצאת מקלדת QWERTY מלאה החשופה באופן תמידי, ולא אחת החבויה תחת מבנה סליידר.
עוד מציגה התמונה כי המכשיר מריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד, בה התחילה בלקברי לבצע שימוש רק לאחרונה. גב הסמארטפון נראה כעשוי פוליקרבונט בטקסטורה ייחודית שככל הנראה תגביר את נוחות האחיזה בו. כמו כן, המצלמה הראשית תבלוט מעט החוצה מגב המכשיר, טרנד אותו אנו רואים בשנה האחרונה לא מעט.
דיווח זה מגיע ימים בודדים לאחר שמסר מנכ”ל החברה, ג’ון צ’ן, בראיון לרשת FOX Business, כי לבלקברי “יש מגוון מוצרים אחרי זה (BlackBerry Priv)”. בהתאם לכך, נראה כי החברה הקנדית מתכננת עבורנו לא מעט הפתעות לשנה הבאה, ואנו נמתין לראות האם אלו יצליחו לגרום לחטיבת החומרה בחברה לחזור ולשגשג.