לאחר שנמסר כי גוגל מעוניינת להתחיל לייצר שבבי עיבוד עבור מכשירי אנדרואיד, ייתכן מאוד שהחברה תפתח באופן בלעדי גם את הסמארטפון בו תנוע ערכת השבבים, כך עולה מדיווחו של האתר The Information.
עובדים בגוגל מסרו, לדברי The Information, כי בימים אלו מתנהל במשרדי ענקית החיפוש והתוכנה דיון בשאלה האם לפתח סמארטפון אנדרואיד באופן עצמאי ובלעדי לחלוטין, או שמא להשאיר את עבודה זו ליצרניות הסמארטפונים המובילות, איתן משתפת גוגל פעולה בשנים האחרונות.
Pixel Phone בדרך אלינו?
בספטמבר האחרון, לצד ההכרזה על צמד מכשירי הדגל לסדרת נקסוס, חשפה גוגל, ללא כל חרושת שמועות או דיווחים קודמים, את טאבלט ה-Pixel C. זה, המריץ אנדרואיד בגרסה 6.0, מהווה לטאבלט הראשון איי פעם שפותח על ידי גוגל.

בעקבות השקת טאבלט זה וכן מגוון הדיווחים הרצים ברשת בנושא סמארטפון מבית החברה, האופציה שגוגל תפתח בעצמה סמארטפון המריץ את מערכת ההפעלה שלה, אנדרואיד, וכן ערכת שבבים אותה תעצב, מתקרבים למציאות ועשויים להפוך כבר בשנה הבאה למוצר של ממש.
באמצעות צעד זה, אם יתממש, תתקרב גוגל צעד נוסף לאופי הפעולה של החברה מקופרטינו, אפל, המפתחת גם היא את ערכות השבבים והסמארטפונים המריצים את מערכת ההפעלה שלה למובייל, iOS.
ומה דעתכם? האם סמארטפון המיוצר מראשיתו ועד סופו ע”י גוגל הינו מכשיר בו תחפצו?