לא מוותרת: בגוגל לקחו ברצינות את הדיווחים אודות ההספד של מערכת ההפעלה Chrome OS ושילובה לתוך המערכת המקבילה של החברה, אנדרואיד, והחליטו לשים לסיפור סוף. בפוסט שפירסם אמש (ב’, 2.11) סגן נשיא חטיבת אנדרואיד, Chrome OS וכרומקאסט בגוגל, הירושי לוקהיימר, ציין כי אין בכוונת החברה “לקפל” את Chrome OS לתוך אנדרואיד.
הירושי מזכיר כי ייעודה של Chrome OS הוא ביצירת מערכת פשוטה ומהירה המתאימה לכולם ולא שוכח להזכיר נקודה מהותית ההופכות את מערכת ההפעלה לכה אטרקטיבית – המחיר. Chrome OS אמנם לא נועדה על מנת להתחרות עם מחשבים אחרים בשוק בעלי מפרט אימתני, אולם עם מחשבים זולים הממשיכים לצוץ, הופכת הפלטפורמה לאטרקטיבית למדי.
אחד מהמוצרים אותם מזכיר הירושי הוא הכרומבוק של הייסנס, המגיע במחיר של 149 דולר בלבד ואילו השני הינו הכרומביט של אסוס – מחשב בתצורת דונגל ההופך כל מסך למחשב ומוצע במחיר של 85 דולר בלבד.

אם זכרונותיו של הירושי ממוצרים שהוצגו בעבר לצד מערכת ההפעלה Chrome OS אינם מספיקים, מוסיף סגן הנשיא בגוגל כי במהלך שנת 2016 אנו צפויים לראות עשרות מחשבים חדשים המבוססים על מערכת ההפעלה.
אז מה בכל זאת היה הסיפור שעמד מאחורי הדיווח המקורי של הוול סטריט ג’ורנל? כפי הנראה מדובר בלא יותר מאי הבנה, וכי בגוגל בסך-הכל מתכננים לשלב בין מערכות ההפעלה השונות לשם יצירת תקשורת טובה יותר. אפל כבר עשו זאת בין iOS ו-Mac OS X וכך גם מיקרוסופט עם ווינדוס 10, כך שככל הנראה מגיע כעת תורה של גוגל.