הצצה ראשונה: Samsung Galaxy Tab 10.1 – טאבלט אנדרואיד 3.0 Honeycomb

סמסונג חשפה ב-MWC 2011 יחד עם מכשירי הסלולר החדשים שלה את טאבלט האנדרואיד 3.0 Honeycomb הראשון מתוצרתה, ה-Samsung Galaxy Tab 10.1. כשמו כן הוא, ה-Galaxy Tab 10.1 הינו טאבלט בגודל 10.1 אינץ’ ברזולוציה של 1280X800, העושה שימוש בפלטפורמת ה-Tegra 2 שבאה יד ביד כמעט עם כל טאבלט Honeycomb. המכשיר מרשים במימדיו, למרות שהמסך גדול יחסית הוא שומר על גיזרה דקיקה ומשקל נמוך של 599 גרם, זאת בנוסף לגבו שבנוי בצורה ארגונומית המתאימה לאחיזה בשתי הידיים, עושים אותו נוח מאוד לנשיאה.

מערכת ההפעלה אנדרואיד 3.0 רצה חלק על ה-Galaxy Tab 10.1, כנראה גם בזכות זכרונות ה-DDR2 הטמונים בו, המסך רגיש מאוד למגע והניווט נהדר. הממשק החדש של מערכת ההפעלה (סמסונג לא ביצעה בו שינויים) נותן חוויה משופרת משמעותית לעומת ה-Galaxy Tab המקורי, והתחושה מזכירה יותר תצורה של שולחן עבודה המוכר מהמחשב.

הגלקסי טאב 10.1 מגיע עם מגוון יכולות מולטימדיה מרשימות, בעיקר בזכות פלטפורמת ה-Tegra 2 של Nvidia, הכוללות בין השאר צילום וניגון וידאו באיכות Full HD 1080P (הוידאו נראה מצויין על גבי מסך המכשיר), מצלמת 8 מגה-פיקסל עם פלאש LED ושיתוף תכני מולטימדיה באמצעות DLNA. אחת הנקודות החשובות לזכות סמסונג היא איכות הבנייה והנדסת האנוש ששופרו משמעותית מאוד, אותו מקרה כמו ב-Galaxy S II. נקודת הביקורת העיקרית שלנו, היא המחסור בחיבורים חיצוניים כמו USB או HDMI שכן מצאנו אצל מתחרים כמו ה-LG Optimus Pad.

* לתמונות מאחורי הקלעים של התערוכה – הצטרפו לעמוד הפייסבוק של גאדג’טי; לכל החדשות מהתערוכה – ניתן לצפות בעמוד המיוחד.

* התמונות צולמו באמצעות מצלמת ה-Canon 550D באדיבות ניופאן-קרט.

השוואת מפרטים